Had hem al gepmd![]()
----
// City Of Life //
Laatst gewijzigd door guitarkid; 25 maart 2010 om 13:55
Ja heb hem gehad, en weg gedaan ivm kleiner pedalboard. Maar mocht ik er weer een nodig hebben zou ik hem zo kopen.
----
// City Of Life //
Zo na honderden pagina's mijn bescheiden inzending:
Alles wordt gevoed door een T-rex Fuel tank junior.
Pedalen van links naar rechts:
MXR Carbon Copy
Barber Direct Drive SS
Tonefreak Severe
Little Lehle looper switcher
T-rex Moller
Rockbox Boiling Point
Vox Wah
Pedalboard is een pedaltrain.
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
De Lehle swicht alles aan of uit behalve de wah. Tijdens solo's trap ik nog wel eens een delay aan en de volume boost van de moller. De lehle zet dan na de solo alles weer met 1 druk op clean.
De tonefreak is een severe. Dit is een heavy pedaaltje met een lekker sologeluid. Er zit een switch op waarmee je kan kiezen tussen verschillende clipping settings.
De rockbox is een pedaal wat in Amerika een hype is. En eerlijk gezegd is dit echt een geweldig pedaal. Kan echt alles even mooi. Hij kan eigenlijk alles wat al die andere od's ook kunnen alleen dan beter. Van crunch tot bijna high gain. Ook een switch voor assymetrisch en diode clipping.
En het extraatje van dit pedaal is dat geen 1 paint job hetzelfde is.
De andere switch geeft een bass boost voor je single coils die echt perfect werkt. je tele en strat klinken als een Gibson die aan het werk is.
Zoek maar eens op youtube. Het pedaal is echt te gek.
Mijn volgende pedaal wordt een signa drive. Dan moet ik iets van board afhalen maar weet nog niet wat.
Over bescheiden gesproken:
![]()
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Favorieten/bladwijzers