Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 53
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The rifles Bekijk bericht
    Weber El Cheapo ????

Vergelijk het zo:

Greenbacks in een Marshall is een Weber in een Fender.

Ik heb nog geen betere speakers gehoord als een Texas weber in oude Fender bak.
    Weber speakers zijn ook uitstekend. Alleen jammer dat de rest wat minder is.
    Nico

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico verduin Bekijk bericht
    Weber speakers zijn ook uitstekend. Alleen jammer dat de rest wat minder is.
    Kun je maar weer zien dat afgunst een vreemd ding is

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Nou ik ben redelijk zeker dat het door gaat. Ik ga hem goed bekijken en controleren. Inmiddels staat de Peavey Delta Blues op marktplaats de originele
    speaker zit daar weer in. En die is al zo goed als verkocht.

Misschien eens die overgebleven 15" guitar legend speaker van éminence er op proberen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Acdc Bekijk bericht
    Kun je maar weer zien dat afgunst een vreemd ding is
    Nee hoor Graag zelfs.... ze komen vanzelf weer voor de vervangingsonderdelen.
    Nico

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Gisteren is het er toch van gekomen, ik kreeg heel netjes een PM dat hij er goed over nagedacht had en was niet meer van zijn stuk te brengen. Hij stelde mij een ruil voor met gesloten beurs. En zo geschiedde het.

fijn ampje

Senior Member

Standaard

Lijkt mij ook wel een geinig ding, maar dan wel met een Telecaster.
    Het "schijnt" dat de scheur van zo'n DeVille het net niet helemaal is, of heb ik het dan mis?
    Maar ja, zo'n versterker koop/ruil je dan ook niet om mee te scheuren oniedan?

Gefeliciteerd iig!

Senior Member

Standaard

Dat speakerdoek is niet origineel?

En oh ja, gefeliciteerd natuurlijk!

Trouwens, je zou er ook een 12" en een 10" in kunnen zetten. 2x12" lukt ook nog wel volgens mij.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member
    Blog Entries
    4

Cool

Sinds eergisteren een fender Blues Deville in mijn bezit verkregen.
    Het ging allemaal via PM en we hebben een ruilvoorstel tot stand weten te brengen zonder daarbij de beurzen te openen.

Hij was op zoek naar een nette epi en had al meerdere malen op de mijne gespeeld en wist al een tijdje dat hij deze wilde hebben. Hij wist ook dat ik zijn gemodificeerde Fender amp wilde hebben.
    Maar waar hij eigenlijk ook naar op zoek was, was een 4x12 1960B cabinet.
    Via Pm kwam hij met het voorstel om epi+1960B tegen zijn amp + fender strat elementen te verruilen.

Vandaag het ding even thuis aangehad en met de meeste van mijn gitaren bespeeld en de uitkomst daarvan stelt me erg tevreden..... eg weh!!

Hij kan goed overweg met de LP met pearly gate en Custom custom elementen. Een mooi geluid dat voor de meeste bluesgitaristen niet veel te wensen overlaat dan behalve dat humbuckers toch wat "dichter" klinken dan singlecoils.

Veel beter werd het al met de LP prail combinatie, hij pikt de verschillende standjes lekker op en geeft een echt mooi open geluid. Iets minder in de humbucker stand maar door de grote spoel verschillen toch nog beter dan de pg& customcustom combinatie.

De sheraton met de P94 elementen (gibson) heeft met zijn drie standen drie prachtig donkere tonen waarbij de brug het minst bassig is maar warm genoeg.

De goldtop met zijn twee P90's kan ik eigenlijk heel kort over zijn.

Dit ampje gaat trouwens verbazingwekkend goed met zijn mastervolume overweg en daardoor nog erg goed bruikbaar thuis, en dat had ik niet verwacht...

me so horny...

Deze amps staan nou niet echt bekend om hun magnifieke thrash-metal scheur. Maar ik zal er morgen eens een tubeskriemert veur plakken en is eempies kiek'n wat hij doet.

Onieda?

Senior Member

Standaard

Heel mooi!
    Ik heb er ook één en gebruik alleen het cleane kanaal met pedaaltjes. Heeft een wat rommelig drive kanaal, vind ik, maar best te doen.
    Zou er graag eens met p90s op spelen!

Grtz!

Senior Member

Standaard

De Blues-serie van Fender zijn echt goede amps! Ik vind ze ook ook beter klinken dan de Hot Rods. Ik heb de Blues Deluxe. Het ding is een echte pedalen-slet: slikt alles, dus daar ga je niet veel problemen mee hebben denk ik.

Veel plezier er mee!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten