Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 129

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Idd En wat ik ga maken kan je verder ook nog wel op stage gebruiken en ook wel als je afgestudeert bent. En al zou dat niet gebeuren, ik denk dat het de beoordeling niet ten goede komt.

Neeee hoor, we zijn niet offtopic, neee! Om het maar in de verbinding sfeer te houden, dit gaat over sticker op koffer verbindingen! Ik zeg: zo weinig mogelijk lijm!
    Wat voor gitaar is het dat hij ook nog in een wat grotere Les Paul koffer past?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Wat voor gitaar is het dat hij ook nog in een wat grotere Les Paul koffer past?
    Nee, we moeten een ''schatkist'' maken met voorwerpen erin die kinderen motiveren ergens mee bezig te gaan. Wat ze nieuwsgierig maakt e.d. Daarin moeten 8 voorwerpen komen en je moet rekening houden met meervoudige intelligenties en je moet er ook lesontwerpen bij bedenken.

Nou leek me het wel leuk om het thema muziek te nemen, en mijn schatkist word dan een opgeleukte gitaarkoffer. Het moet dus gewoon een ruime gitaarkoffer zijn.

(dus als iemand nog ideeën heeft, ze zijn welkom, ik kan zelf ook wel wat bedenken, maar als iemand met een gouden tip komt, graag!)

Standaard

Nee, we moeten een ''schatkist'' maken met voorwerpen erin die kinderen motiveren ergens mee bezig te gaan. Wat ze nieuwsgierig maakt e.d. Daarin moeten 8 voorwerpen komen en je moet rekening houden met meervoudige intelligenties en je moet er ook lesontwerpen bij bedenken.

Nou leek me het wel leuk om het thema muziek te nemen, en mijn schatkist word dan een opgeleukte gitaarkoffer. Het moet dus gewoon een ruime gitaarkoffer zijn.

(dus als iemand nog ideeën heeft, ze zijn welkom, ik kan zelf ook wel wat bedenken, maar als iemand met een gouden tip komt, graag!)
    LOOOOOOOOOL! Ik ken iemand op de PABO die ook een schatkist moest maken in de propedeuse met 8 motiverende dingen. Ik vond het eigenlijk best wel sneu want het is een kut opdracht imo .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    LOOOOOOOOOL! Ik ken iemand op de PABO die ook een schatkist moest maken in de propedeuse met 8 motiverende dingen. Ik vond het eigenlijk best wel sneu want het is een kut opdracht imo .
    Persoonlijk vind ik het wel wat meevallen, beter dan die werkstukken en presentaties e.d. Vind het niet een heel erge opdracht. Volgende module moeten we een toneelstuk zelf bedenken en uitvoeren. Vind ik een heeeel stuk erger.

Standaard

Persoonlijk vind ik het wel wat meevallen, beter dan die werkstukken en presentaties e.d. Vind het niet een heel erge opdracht. Volgende module moeten we een toneelstuk zelf bedenken en uitvoeren. Vind ik een heeeel stuk erger.
    Dat moest ze ook doen -_-. Damn wat lijken al die Pabo's op elkaar . En het kan inderdaad erger, het kan altijd erger helaas. Je doet nu ook propedeuse neem ik aan?

Standaard

Ik ben geabonneerd om dit topic...wordt helemaal gek van de duizend mailtjes die langskomen:P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Verkaik Bekijk bericht
    Ik ben geabonneerd om dit topic...wordt helemaal gek van de duizend mailtjes die langskomen:P
    En terecht . En Geert, wanneer post je weer eens wat foto's? Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen of hoe het zal gaan aflopen. Het is net een sprookje... Vrolijk begin, slecht 3v0h1 duivels middenstuk, en een goed einde (hoop je dan ). Maar welk sprookje zal dit zijn?

Senior Member

Standaard

Omdat Pabo de lerarenopleiding is. En als je dan stickers met middelvingers, doodskoppen enz erop plakt geef je neit het goede voorbeeld.
    Ik had bij PABO een wat minder brave asociatie, sorry!
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Als ik naar het stikkertje kijk van jasper heb ik het goed gedaan hoor, de lijmnaad is bijna niet te zien.

Ach ik maak mij geen zorgen, ik heb dit al vaker gedaan en al mijn lijmjobs houden het nog steeds uit, dus ik zal het wel goed doen lijkt me

ik laat hem nog tot donderdag in de klemmen zitten, want ik laat de verlijming altijd wel goed uitharden.

Senior Member

Standaard

Update foto's ?
    Toooooooooooooooone!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten