Ik heb hem nog lees nog niet![]()
Ik heb hem nog lees nog niet![]()
----
// City Of Life //
Bedoel je mijn board? Zo ja, thx. Zo nee, even goeie vrienden.
Mijn pedalen worden gevoed door 2 adapters die in m'n Rackbag zitten en via die dikke multikabel naar het board lopen.
Ja bedoel jou boardje
Oke geen storingen via de multikabel?
----
// City Of Life //
Zo weer een stapje verder, nu met de MXR Line Driver MC401.
En ik heb een Boss SD-1 gekocht van Pe! ( zit hier ook op het forum ) Hij heeft een paar mods er in gebouwd. En het pedaal klinkt nu als een malle! Met me Peer Dellen klinkt die lekker losjes ( denk aan OCD achtige dingen, lekker randje ) En met de Squier + humbuckers klinkt die dik, ala Bonamassa achtig.
![]()
----
// City Of Life //
Dat waren eerst de originele settings die ik allereerst had ingesteld, later veranderde ik af en toe wel iets. Nu heb ik alle settings volledig anders ingesteld (extremer) en kan ik nog snel mijn 'oude' terugvinden.
En in verband met mijn 2 pitchshifters: de ps2 staat samen met mijn dm2 te "show". De ps3 zit samen met een boss tremelo, boss flanger, mxr phase 100, proco vintage RAT en POG in een kist die verbonden is met de line selector. (aangezien ik niet zoveel FX gebruik maar ze wel tot mijn beschikking wil hebben, heb ik voor deze nogal "lompe" optie gekozen) Die kist staat dan achter mijn versterker en kan ik zo makkelijk kiezen welk effect ik voor welke song gebruik.
Komt er ook nog! Geduld!![]()
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers