wat zij de hoofdmeester?
Ah roy, gewoon heengaan, wat is nou 't ergste dat er kan gebeuren?
Gewoon vragen of het O.K is dat jij er een nieuw setje snaren op zet en of je niet toevallig die gitaar van ze over zou kunnen kopen of kunnen ruilen voor een exemplaar mét snaren.
Als je gewoon een beetje breed blijft lachen dan is er niks aan 't handje, hooguit krijg je "nee" te horen en dan kan je alsnog zelf zo'n ding van internet plukken.
Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.
Op de onderkant van het element stond geschreven:
"Patent applied for
Made by Goto"
FOTO
Ik vertelde tegen mijn buurman dat het eigenlijk 'Maya' moet zijn, en dus niet: May.
Die zegt: "Dat kan niet. Die letters zijn namelijk ingelegd. Dan zou je dat moeten voelen"
Ik: "Misschien hebben ze het daarna opgevuld? Of ingekleurd met stift"
Waarop de buurman zijn vinger in zijn mond stopt en hard begint te wrijven (op de gitaar)
Bleek de A inderdaad weggekleurd te zijn.
![]()
Leuk dat het je gelukt is om hem in huis te halen. Ik was benieuwd of het ging lukken. Die elementen zijn inderdaad goede elementen en die buurman had het snel door![]()
Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
www.toegoenoise.nl
Favorieten/bladwijzers