Nou, ik heb twee tops en die hebben allebeide een plek nodig. Maar nu had ik nog geen plek om m'n biertje neer te zetten. Ik heb een hekel aan bijzet tafeltjes en zo sla ik twee vliegen in een klap....
Ik zou eigenlijk al genoeg kunnen hebben met een 1*12 cabje maar ik neem er geen genoegen mee. Verder postte ik het in het cabinet topic.
Ieme check je PM even!
----
// City Of Life //
Het was voor mij de eerste channelswitcher die net zo goed of beter is als single channel amps.
Clean channel is beetje tussen Fender en Vox clean in. Vooral als je de ingebouwde booster aan hebt staan heb je een heel dik clean.
Crunch kanaal is behoorlijk heftig. Richting Plexi/JCM800 met een lekker korreltje er in.
De hele amp valt op door een ongelofelijk strakke sound. De cab is ook bijzonder. 2x12 closed back en 2x10 open back. Daardoor heb je een enorme spreiding en hoor je jezelf overal goed. Of je er nou direct voor staat of op een afstand.
Mooi is de schakelbare FX loop. De ingebouwde booster is ook erg praktisch. En je hebt de mogelijkheid de 2 kanalen te mixen, waardoor je tegelijk zowel clean als crunch hoort. Het is echt een supergoeie amp. Ik hoop er snel eens mee op het podium te staan.
Volgens mij is die Gibson amp speciaal gemaakt om bij Geert1976 in de huiskamer te staan.
Dat matcht perfect.
Het ding zal fantastisch klinken, twijfel ik geen moment aan, maar oei oei oei, wat is ie lelijk!
Gelukkig doet mijn mening er niet toe.![]()
Favorieten/bladwijzers