Ah, een Sunface, die zie je niet veel.
De Kot trouwens ook niet maar daar ben ik dan weer geen fan van.
Nice.
Ah, een Sunface, die zie je niet veel.
De Kot trouwens ook niet maar daar ben ik dan weer geen fan van.
Nice.
Heb al diverse drives gehad maar die KOT ben ik heel tevreden over, heeft alles wat ik van een OD verwacht en meer wel voor de higher gain op beide kanten gekozen.
Die Sunface kom je nog wel eens tegen maar die Fuzzy Lady niet en deze is echt grandioos lekker vuig.
Laatst gewijzigd door speedmusic; 9 maart 2010 om 10:47
echt een wereld van verschil, de Lady is veel ranziger vind ik zeer geschikt voor stoner/sludge zaken, de sunface is meer jaren 60 en niet zo heftig.
Laatst gewijzigd door speedmusic; 9 maart 2010 om 15:55
Sunface zou ik ook graag nog is proberen, lijkt me een vet dign. KOT daarintegen vond ik echt matig, maar ieder zijn smaak!
that's so true, ieder zijn ding.
Heel veel positieve maar ook negatieve verhalen over de KOT, gebaseerd op eigen ervaring.
Al denk ik wel dat een aantal verhalen bestaan vanwege het succes en de "marketing" erachter, ook heeft hij wat mensen tegen het zere been geschopt.
Maar hé, het is wat het is, een overdrive/TS, (hoor ik iemand bluesbreaker roepen?)
BLUESBREAKER!!
![]()
Je hebt een behoorlijk TGP waardig plankje kerel.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Ja wat is er![]()
Laatst gewijzigd door ThaBluesBreaker; 9 maart 2010 om 16:52
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
Die looper is perfect. Superstevig, goedkoop en werkt met relais, dus totaal geen last van ploppen. Hij trekt wel wat meer stroom (80ma).
Dank je!
Ik ga inderdaad nog haakse plugjes bestellen. En ik gebruik geen daisy chain. Alle pedalen zijn aangesloten op een losse uitgang van de Pedal Power.
De COT is echt een blijvertje. Een superpedaal!
Ik heb mijn Arion weggedaan voor de M9. Ben niet echt een chorusliefhebber en zowel de analoge als de digitale chorus van de M9 is prima.
Te koop aangeboden:
- Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
- SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
- Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-
Favorieten/bladwijzers