Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 967 van 1214 EersteEerste ... 46786791795796596696796896997710171067 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.661 t/m 9.670 van 12136
    Senior Member

Standaard

Even die Wobo looper bekeken, die doet precies wat ik wil. Bevalt hij?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl Bekijk bericht
    Heb geen 2 4x12's, maar 'n 2x12 en 'n 4x12....
    Omdat ik bij de HOOK soms wat meer ballen mis, wilde ik de Mercury Box 'n keer met 'n Suhr Riot vergelijken.... Dus misschien komt ie er nog 'ns...

Gebruik je de HOOK-switch helemaal niet?

Joost
    oh ja, nu zie ik het. Een 2x12 en een 4x12. Ik zag een gigantische stack dus dacht meteen dat het 4x12's waren

Ik gebruik met dit pedalboard niet de switch van de hook nee. Nu kan ik ook alles voor de pre-amp zetten (dus delay en modulatie effecten ook). En dus lekker maar 1 kabeltje van board naar amp...
    En zoals ik al zei vind ik persoonlijk de Mercury Box beter klinken dan het 3e kanaal van de hook
    Met mn coverband speel ik met mn rack en die wordt vervoerd door het geluidsbedrijf net als de hook top en speakerkast maar die had ik nu ff thuis om dit te proberen.
    Ben al een tijdje aan het kijken om een mooie oude Fender top op de kop te tikken...
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl Bekijk bericht
    Omdat ik bij de HOOK soms wat meer ballen mis, wilde ik de Mercury Box 'n keer met 'n Suhr Riot vergelijken.... Dus misschien komt ie er nog 'ns...

Joost
    Overigens, als je bij de hook ballen mist, is de Mercury Box denk ik niks voor je. Dat is juist een hele smooooothe overdrive. Soldano-achtig dus...de Suhr ken ik niet...
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Junior Member

Standaard

Tijd om mijn board eens te posten. Voeding voor alle pedalen komt van een one spot, deze zit met een beugeltje onder aan het board geschroefd. De one spot zit in een verlengsnoer met een enkele super platte kop, past er precies onder. Voor de pitchblack heb ik normaal nog m'n wah staan, vindt het lekkerder om deze los ernaast te hebben staan.

Laatst gewijzigd door jvw; 7 maart 2010 om 20:31

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvw Bekijk bericht
    Voor de pitchblack heb ik normaal nog m'n wah staan, vindt het lekkerder om deze los ernaast te hebben staan.
    Goed idee!! Ik heb mijn wah nu ook van mijn bord gehaald en er naast gezet, en dat speelt inderdaad veel makkelijker. Alleen staat de tuner nu na de Wah, maar dat lijkt me niet zo een probleem. Er is ook weer ruimte voor nog een pedaaltje...
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvw Bekijk bericht
    Tijd om mijn board eens te posten. Voeding voor alle pedalen komt van een one spot, deze zit met een beugeltje onder aan het board geschroefd. De one spot zit in een verlengsnoer met een enkele super platte kop, past er precies onder. Voor de pitchblack heb ik normaal nog m'n wah staan, vindt het lekkerder om deze los ernaast te hebben staan.

Kan je eens uitleggen wrm je drie drivepedalen hebt?

(Dan zou ik dat thuis ook verkocht kunnen krijgen )
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driftkop Bekijk bericht
    Goed idee!! Ik heb mijn wah nu ook van mijn bord gehaald en er naast gezet, en dat speelt inderdaad veel makkelijker. Alleen staat de tuner nu na de Wah, maar dat lijkt me niet zo een probleem. Er is ook weer ruimte voor nog een pedaaltje...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driftkop Bekijk bericht
    tuner na wah is geen probleem;
    ik heb Wah naast mijn bord staan om verschillende redenen:

- ik had eerst 1 wah op mijn board (Custom 535q wah) en 1 wah apart (GCB-95, Picture Wah, RMC1 etc..) voor ander bandje; ik heb beide vervangen door een enkele Vox v848 Clyde McCoy reissue en 'I never looked back' (totdat ik de lotto win voor 'n Fulltone Clyde ofzo..); nu moet ik dus met 1 wah beide kleine bordjes gebruiken;
    - plek gemaakt om volumepedaal op board te zetten; wah 'ernaast' is makkelijker aan te sluiten dan een vol.pedaal dat tussen je drive en modulatie/delay-pedalen moet staan
    - volumepedaal is minder diep dan de wah, dus op de plek van 1 wah passen volumepedaal + stemapparaat !

wah 'offboard' is altijd slim, dan heb je al gauw 2 -3 pedaaltjes winst
    nadeel is dat je die plek wel 'moet' opvullen
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    Kan je eens uitleggen wrm je drie drivepedalen hebt?

(Dan zou ik dat thuis ook verkocht kunnen krijgen )
    Ik speel in een rock/pop/blues coverbandje waarin ik 3 drives handig vindt. Klein randje, overdrive, dikke distortion. Merk alleen wel dat ik de cruncbox steeds minder gebruik, de TS en OCD gestapeld geeft ook een erg dik drive geluid

Senior Member

Standaard

laat dat nu ook de reden zijn waarom ik een paar drives heb.
    Of was het nu omdat ik van kerstverlichting hou, maar eindelijk is mijn home-board redelijk naar wens.

Over een aantal pedalen ben ik nog niet tevreden, met name de Germania. Als ik deze intrap
    heb ik een enorme volume increase met name een kwestie van experimenteren.

Laatst gewijzigd door speedmusic; 9 maart 2010 om 10:37

Standaard

zo, das een mooi setje luxe pedalen
    hoe is die King of Tone?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten