Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 27 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 266
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik ben ook helemaal niet bang Arjen en over een paar jaar stop ik er mee. Heb je die tweeter nou weer voor elkaar?
    nee nog niet.....opzich valt er mee te werken, maar het moet echt opgelost worden... liefst zou ik nog bij je langskomen voor je aanbod! maar ik moet ff goed in mn agenda kijken, het is wat druk laatste tijd :s

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Hi Skabouter, hoe stevig staat het muziekcentrum tegenwoordig? Toen ik er woonde (nog geen100 meter lopen). Was er altijd gezeur van omwonenden, hierdoor heb ik altijd het gevoel gehad dat iedere dag wel eens de laatste kon zijn. Nu met al die nieuwbouw er omheen lijkt het mij niet makkelijker.

Zelf heb ik er een paar keer geoefend met wisselende samenstellingen, ideaal meestal speelde ik contrabas en kon het lopend redden.
    Als je het mij vraagt is het muziekcentrum alleen maar bloeiend. Ik kom er veel, en het zit goed vol met bands de laatste tijd! Ook is de studio natuurlijk een mooie aanwinst, en de bands reageren hier ook erg positief op, velen zijn al ff wezen komen kijken.

er schijnen wel eens wat problemen te zijn met enkele omwonenden uit de nieuwe appartementen (ouwe zeurkousen), maar de rest vind het pand leuk en komt er zelfs wel eens wat drinken en praten. Verder zijn er veel besloten feestjes geboekt laatste tijd, wat ook erg goed is voor de omzet.

Er stond laatst ook een stuk in de krant over het bloeien, en een klein stukje waarin nieuwe studio vernoemd werd...persoonlijk wil ik nog eens de krant uitnodigen voor een wat diepgaander artikeltje over de studio...

Tankman
    Guest

Standaard

Kijk anders even bij mij op het werk of je iets van een poster of flyers neer mag zetten. Meestal doen ze er niet altijd al te moelijk over. Als het goedgekeurd wordt kun je ook wat visitekaartjes maken, deel ik die op het werk voor je uit.

Senior Member

Standaard

Tof idee! bedoel je met werk Spanjaard?
    posters/flyers/visite kaartjes moeten nog gebeuren, maar opzich heb ik al wat klanten achter de hand, dus hoef ik niet zoveel te doen aan promotie nu.... maar komt er zeker aan!

Tankman
    Guest

Standaard

Ja precies, bij de Spanjaard. Normaal is het geen probleem. Ik weet niet hoe het zit met commercielere doeleindes, maar aan de andere kant promoten we ook gitaardocenten etc, dus waarom niet denk ik dan. Het is iig het proberen waard.

Senior Member

Standaard

Leuk initiatief!
    Muziekcentrum....is dat die tent waar dat lekkere wijf werkt? Mitsy ofzo?
    Ook nog een tijdje geoefend. Vond de oefenruimtes niet bijzonder.
    Het uitzicht bij de bar des te beter:-)

Senior Member

Standaard

haha klopt ja, Mitsy....Hele aardige dame!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ja precies, bij de Spanjaard. Normaal is het geen probleem. Ik weet niet hoe het zit met commercielere doeleindes, maar aan de andere kant promoten we ook gitaardocenten etc, dus waarom niet denk ik dan. Het is iig het proberen waard.
    zou idd geen probleem moeten zijn, kom er al 12 jaar, en ken john redelijk goed....Kzal het eens vragen, als ik eenmaal materiaal heb...

Moderator

Standaard

Foto van die dame dus want die trekt klanten.

En nog wat Arjen, wat zijn je tarieven want dan kan ik mensen naar je toe sturen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

de dame stond laatst in "een" krant, dus even goed zoeken
    Vanavond ben ik met haar in bespreking en moeten er hopelijk eens tarieven aankomen! Heeft even geduurd, omdat we nogal wat arrangementjes moesten bedenken enzo. Leuk Han, ik laat het zsm weten!

Moderator

Standaard

Er staat een nieuwe tweeter te koop op marktplaats Arjen, moet je ff kijken of jouwe hetzelfde type is. Helemaal nieuw kom je ze bijna niet meer tegen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

'een' krant? Dat maakt extra nieuwsgierig... Kpom, doe es effe een link posten ofzo...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten