Heb net mijn Memory Boy binnengekregen, maar kan em pas in't weekend testen, buh!
Heb net mijn Memory Boy binnengekregen, maar kan em pas in't weekend testen, buh!
en ook heb heb weer wat kleine wijzigingen aangebracht; belangrijkste is de 'linkerkant' van mijn board, dat ik nu met de nieuwere Lava Pedalboard-kit kabels heb bekabeld; ziet er een stuk netter uit, en ik -denk- ook dat ze wat minder donker klinken dan mijn eerder Planet Waves kabel-kitje (ook prima dingen trouwens..)
de rechterkant laat ik nog even met PW, tot ik geld en zin heb om ook die kabels te vervangen voor de Lava dingetjes; het kost niet zoveel, maar bij 20+ pluggen, is die 4 of 5 euro per plug toch ook weer een tikkie veel..
even wachten nog op mijn TU-12H en Malekko Fuzz, en dan zijn we voorlopig klaar tot het volgende optreden en de geplande verhuizing (en dus een tijdje serieus weerstand bieden aan de GAS-attacks...)
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Dag allen.
Vandaag weer wat aan het rotzooien geweest en mijn ME-50 er uit gegooid.
Daar is mijn zoon nu mee in de weer... Die heeft gisteren zijn ME-20 verkocht.Ik gebruikte 'm alleen als een soort stompbox en stemapparaat en met de distortions deed ik al helemaal niets meer.
Ik wilde toch wel een delay (en dan met direct toegankelijke tap-functie), een chorus en een wah, dus dan maar zo.
De TC Nova Repeater, de Rocktron Deep Blue chorus en de Elektro Harmonix Holy Grail Plus zitten in de loop en de de Electro Harmonix LPB-1, de Blackstar HT Dual, de Dunlop Cry Baby en de Arion tuner zitten achter elkaar.
In de deksel van de flightcase zit een stander voor 5 gitaren en dat is verrekte handig!
Alle signaal en spanning loopt via een soort multikabel. Ik moet alleen de kleine patchkabeltjes nog even vervangen voor zelfgemaakte (met die verchroomde haakse pluggen) maar had even geen zin in solderen....
Ik ben zeer tevreden met de TC en de Rocktron. Ze doen voor een prima budget precies wat ik zocht. De tuner wordt nog wel eens vervangen door de nieuwe TC of zo....
![]()
Splinter Nieuw gemaakt vandaag!
Volgorde:
Vox Wah, MXR Dyna Compressor, Fulltone Fulldrive 2, Boss Ditigal Delay-7, Boss Loop Station RC-2. Stemapparaat (Boston BTU-1000) zit na de Delay maar zit niet in de keten. De voeding komt van de DC Brick.
Door een VOX AC-15.
Genoeg ruimte voor uitbreiding! Over een tijdje een mooie Fuzz zoeken (:
Laatst gewijzigd door ThaBluesBreaker; 5 maart 2010 om 16:13
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
Ook splinternieuw (af)gemaakt vandaag :-)
Ben nooit zo snel met dat soort dingen. Te gebruiken voor naast mn rack (en stiekem veel leuker en het geeft meer mogelijkheden en afwisseling dus ik denk dat mn rack eruit gaat...)
![]()
Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM
Mooi spul! Alleen die Boss staat een beetje als vreemde eend tussen al dat high end / boutique spul. Maargoed, als 'ie doet wat 'ie moet doen is het goed natuurlijk.
Ik wil ook weer aan een nieuw bordje beginnen, de mijne wordt te klein ...
Wat is dat ding linksboven, die rode? Mooie naam heb je trouwens maar dat terzijde.
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
twee geweldige no-nonsense bordjes, elk op hun eigen manier gewoon 'af' !
vooral BluesBreakers setup lijkt me voor eigenlijk alles wel geschikt, wat ik uit mijn gitaarmouw wil laten rollen; Strat (Classic Player Sonic Blue?) + Tele (welk model?) + Vox, Drive, Compressor, Wah en Delay.. wat wil een mens nog meer..
en Sj03rd heeft in de basis ook nog steeds een Wah, Drive, Comp + delay board..
ziet er super prima uit jongens!
[/QUOTE]
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers