Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 266 van 904 EersteEerste ... 166216256264265266267268276316366766 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.651 t/m 2.660 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    aan de verkoper vragen wat voor 1 het precies is, bij aria's staat vaak het model/type op de trusrodcover.
    Hehe, ok, duidelijk!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoeV Bekijk bericht
    Zo ééntje? (link)

Prijs ligt ook wel een stuk hoger
    Het kwaliteitsverschil is veel groter dan het prijsverschil.
    Het type staat op het etiket in de kast.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardus Bekijk bericht
    Het type staat op het etiket in de kast.
    ook dat, maar die etiketten willen nog wel eens verdwijnen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Sterker nog: hij staat al iets van een half jaar te koop. Ik heb heel lang het hoogste bod gehad: € 350,-

Het is dat ik 70's SG's lelijk vind, anders was hij al lang van mij geweest!
    sterker nog: hij staat hier naast mij

heb er 450 voor neergelegd. Hij is het mij dubbel en dik waard. De gitaar is in perfecte staat, heb gewoon een nieuw veertje in de bigsby moeten plaatsen. Kheb hem vergeleken met een Les Paul van over de 2000€: qua bespeelbaarheid moet de El Maya zeker en vast niet onder doen. De sound is iets 'anders', maar daarom niet slechter. Had er 'Gibson' op gestaan, dan zou deze gitaar een stuk boven de 1000 gaan.

ach, ik moet maar eens een HNGD-topic openen denk ik

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m@rijn Bekijk bericht
    Had er 'Gibson' op gestaan, dan zou deze gitaar een stuk boven de 1000 gaan.
    Ik denk dat dat wel meevalt. Early 70's SGs zijn gewoon niet echt populair, vandaar dat ze ook maar heel even gemaakt zijn.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/326308932

Dit zijn ze!!! Fender Contemporary, Japan '87.
    Weet niet op de pups 'je van het' zijn, maar de halzen van deze baby's op zeker wel.

De drang is voor mij niet groot genoeg omdat ik al twee van deze rakkers heb en het wat te ver weg is voor me, maar anders... ohwww mammah!

Standaard

Ik heb al een tijdje een witte japanse strat uit 85-87 te koop staan die volgens mij net zo'n fijne hals heeft maar daar is bijzonder weinig belangstelling voor. Is toch echt een hele goede gitaar. Misschien omdat er 'Squier' op de kop staat?

Standaard

Ik heb al een tijdje een witte japanse strat uit 85-87 te koop staan die volgens mij net zo'n fijne hals heeft maar daar is bijzonder weinig belangstelling voor. Is toch echt een hele goede gitaar. Misschien omdat er 'Squier' op de kop staat?
    Spammerdespam?

PM mij eens de gegevens, misschien ben ik wel geïnteresseerd .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Dat heb ik nou ook met mn Ibanez RG2550z in galaxy white...weinig belangstelling voor...vreemd hoor...zo goedkoop...en dan toch...

Senior Member

Standaard

Dat denk ik zeker.
    Ik kan niet uit ervaring spreken over de japanse Squiers uit die tijd, simpelweg omdat ik er nooit een in handen heb gehad.
    Ik geloof echter de vele goede berichten wel waarin gesteld wordt dat ze niet vergeleken mogen worden met de huidige multiplex-dingen, fantastisch spelen en de strijd aankunnen met de huidige USA-made strats.
    De japanse contemporaries twijfel ik al helemaal niet aan. Die zijn gewoon beter dan de huidige USA-strats.
    Laatst gewijzigd door Xtrme; 2 maart 2010 om 18:07

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten