Een kabeltje valt onder randapparatuur, daar is een subforum voor...
Verder staan mijn argumenten in m'n eerste post.
Ik blijf van mening dat deze argumenten steek houden.
Ik maak er geen halszaak van, maar ben wel voor een apart subforum.
Een kabeltje valt onder randapparatuur, daar is een subforum voor...
Verder staan mijn argumenten in m'n eerste post.
Ik blijf van mening dat deze argumenten steek houden.
Ik maak er geen halszaak van, maar ben wel voor een apart subforum.
Het Heilige Huisjes subforum?
Maar serieus: ik geloof niet dat er erg veel vraag naar is, anders was het wel drukker geweest met reacties. En over die indeling vintage/modern... da's een stukje Gitaarnet historie. Da's verzonnen door iemand die vanaf het begin bij het forum betrokken was en die zelf nogal geïnteresseerd was in ouwe amps. Qua drukte is het wat minder geworden in Vintage, dus dat is inmiddels wel een beetje achterhaald, die twee zouden onderhant wel kunnen worden samengevoegd.
Goed idee Henri![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik voel me vereerd.![]()
(Houses of the Holy, goed nummer/album trouwens)
De inhoud van Vintage amps naar moderne amps veplaatsen, moderne amps renamen naar amps/versterkers, vintage amps renamen naar speakers/speakerkasten, klaar.
Nee, alle gekheid op een stokje, 1 subforum voor alle amps-/speaker-topics zou ook goed werken denk ik.
Misschien een idee om dat subforum dan "Versterkers en Speakers" o.i.d. te noemen?
Dat lijkt me dan weer een beetje zinloos, aangezien speakers sowieso bij versterkers horen. In ieder geval bij combo's, en aan een top heb je natuurlijk ook vrij weinig zonder cabinet.
Ik denk niet dat er nu verwarring is over het subforum waar vragen over speakers/cabinets geplaatst moeten worden. Ik zou het in ieder geval in het versterkertopic proberen.
Heb niet de hele discussie gevolgd maar voel me wel genoodzaakt even te melden dat op marktplaats wel een aparte rubriek "speakers" en "versterkers" is....for what it's worth....
SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...
En wat heb je aan een gitaarversterker zonder gitaar.
Wat heb je aan effecten zonder gitaren, gooi alles dan onder gitaren...
Nee, serieus, ik blijf van mening dat speakers en speakerkasten "een verhaal apart" zijn, het klopt wel dat ze het meest direct met een amp "verbonden" zijn, maar toch.
Jeetje, is dat aparte subforum er nou nóg niet?
Favorieten/bladwijzers