Rich
Mijn verontschuldigingen aan iedereen die mij afgelopen 2 jaar een email heeft gestuurd. Ik kom er net(24-01-2013) achter dat ik mijn prefs een mailaccount heb staan die al 2 jaar niet meer in gebruik is.
Never work with latebloomers, there,s a reason they're late!
Natuurlijk kan het, maar bij dit soort statements:
gaat bij mij het bullshitalarm heel erg hard af.Beide zijn enkel uit de doos geweest om even te testen. Supergitaren met prachtig geluid en geweldige sustain. Ben er alleen tijdens t testen achter gekomen dat de les paul types mij toch niet zo liggen als ik eerder dacht.
Ja hoor, je weet nog niet of het je ligt, maar je koopt er meteen twee. Dat doet toch niemand. Tenzij je er twee voor de prijs van 1 over kunt laten komen uit China natuurlijk...
Turn it up • Bring the noise
Ja...dat is het probleem met die dingen, niemand kent ze. Eigenaars van een chevy verkopen ze ook eigenlijk nooit/willen er niet vanaf. En daarom krijg je ze ook niet verkocht. Ze zijn zwaar ondergewaardeerd. En je krijgt die 750 er nooit voor. Maar ze zijn het geld meer dan waard.
Ik snap ook niet dat ze een gitaar Chevy zijn gaan noemen. De autos waren er natuurlijk allang. Een top gitaar maar met een slechte marketing erachter.
In Duitsland weten ze Chevys beter te waarderen. Kijk op musikerboard.de
Moesten ze niet noodgdwongen hun naam veranderen ? En is dat toen niet veranderd in cherry?
yep, klopt.
Eerst chevy --> lawsuit --> toen chevi --> toen cherry. Correct me if i,m wrong. Maar dit is volgens mij de volgorde.
Jongens, ik heb hoogstwaarschijnlijk weer een scammer (zo heten ze toch?), maar deze wil wel via Paypal betalen. Hoe doen ze dat dan? Als hij mij toch met Paypal betaal kan er toch weinig gebeuren?
Emails:
1) Is this item still available for sale and how much are you willing to sell it.
- Ik zeg "ja, voor zo en zo veel"
2) Hello,
Thanks for the message , i want you to know that i have agread with
your last price and i will want you to tell me your payment option
either paypal or bank details and provide the details below to make
the payment and i will like to tell you that i have comfirm the
shipping cost with tnt post service so am going to add the shipping
cost to it which is 50EUR
full name:
account number:
bamk name:
- Ten eerste is het behoorlijk slecht Engels, ten tweede heb ik niks over TNT gezegd. Ik heb in ieder geval gezegd dat als als hij met Paypal betaald ik misschien wel binnen Nederland wil verzenden.
3) Am shipping the item to my Grandson and i will be paying the shipping
cost and my grandson is not in netherland now so i want you to send me
the paypal invoice because is the same as my paypal email.
- Bullshit dus...
Maargoed, ik heb haar gezegd dat zij het dan maar moet ophalen en zelf opsturen. Zal wel niets van komen, maar ik vraag me nog wel af hoe ze mij zou kunnen naaien als ik haar alleen maar mijn email-adres geef voor Paypal (wat ze toch al heeft, dat is hetzelfde als mijn gewone email-adres)?
total price:
-
The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.
Favorieten/bladwijzers