20 lentes jong maar nog steeds met afstand mijn favoriete gitaar van alle gitaren bij mij thuis:
Mijn ouwe trouwe '89 Fender Japan Vintage Reissue '57 ''Malmsteen voor weinig'' strat.
zelfde specs als de oude (met kleine kop) Malmsteen strat alleen dan met een set Kinman's en K7 harnass.
Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Ik weet niet hoe die Ferrari sticker er uit moet zien, maar die zijn toch wel te koop. Ik heb "vroeger" modelauto's van Ferrari verzameld, en had ook behoorlijk wat stickers. Post eens een foto van hoe die sticker er uit ziet.
*edit* laat maar, ik geloof dat dit hem is:
Google eens op Ferrari sticker?
Laatst gewijzigd door spirit; 20 februari 2010 om 20:24
Euhm, ik heb hem toen ik 14 was gekregen van mijn vader, vlak erna heb ik hem met veel geluk door een kennis van een gitarist die ik destijds kende kunnen laten scallopen.
Mint green slagplaat, messing nut, 1x HS-3 heb ik erbij gekocht en deze zijn door dezelfde vriendelijke man geplaatst. Omdat de scallop niet mooi is uitgekomen (de side dots zijn niet diep genoeg geplaatst waardoor ze half zijn verdwenen) heb ik van diezelfde jongen een 2 point fender trem bij gekregen en heeft hij de electronica en TBX tone control erbij gezet.
Dit alles voor de zeer lutelle vergoeding van 2 pakjes shag (wel met vloei)
Ik ben de beste man nog altijd dankbaar, heb hem nooit persoonlijk kunnen bedanken (mocht je dit lezen John R. Uit Leidschendam mijn dank is zeer groot)
Later heb ik er een set Kinman Blues met K7 harnas bijgekocht en geplaatst. Ik overweeg momenteel een set YJM pickups en bij behorende electronica.
Ik moet zeggen dat je Yngwie strat er zeer mooi uitziet, mocht ik de fondsen hebben dan komt er zeker eentje bij , deze strat (met name de neck) is redelijk op zijn einde namelijk.
Laatst gewijzigd door Maniaaaak!!; 20 februari 2010 om 20:50
Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.
scalloped is prachtig!
Proud Sovtek owner.
Laatst gewijzigd door YannickH; 21 februari 2010 om 00:52
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Vind de nieuwe slagplaat zelf wel vet! Van (onderhand creme-) wit, naar deze;
(Edit; Excuses voor de eerste lading véél te grote foto's)
Laatst gewijzigd door M O P; 23 februari 2010 om 16:22
Favorieten/bladwijzers