Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 470 van 1797 EersteEerste ... 3704204604684694704714724805205709701470 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.691 t/m 4.700 van 17961
    Senior Member

Standaard

Een paar detail foto's zouden ook geen kwaad kunnen. Fret edge binding (mits de frets nog origineel zijn), wellicht nog (gedeeltelijk) originele, herkenbare elektronica; allemaal kenmerkend voor een Gibson. Ik ben benieuwd of iemand het aandurft en het ding te restaureren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Een paar detail foto's zouden ook geen kwaad kunnen.
    Er staan nu extra foto's bij...

http://link.marktplaats.nl/322822941

Senior Member

Standaard

Ik heb gebeld en de eigenaar gesproken, hij laat hem een tijdje op MP staan, om biedingen af te wachten.

Ik vind de huidige bieding van E 800,00 die er nu staat veel te hoog, er is namelijk niets meer origineel aan de gitaar, alles is al eens veranderd in de loop der jaren, dus wil je hem in de originele staat terugbrengen, gaat je dat behoorlijk wat centjes kosten.

Bijkomend dat deze uitvoering nu niet tot de meest populaire behoort

Senior Member

Standaard

Ik heb de kerel die op gitaarmarkt verkondigd dat deze gitaar "nep" is, gemaild met de opmerking dat authenticiteit van de gitaar te betwijfelen valt, maar de gitaar naar mijn idee wél een echte Gibson betreft.

Hier zijn reactie:

Hallo Johan ,

Daar denk ik dus anders over .

De link naar gitaarnet forum ? Nee bedankt , te veel spammers , kwezels en querulanten , moderators incluis.

Ter info , mijn eerste Gibson kocht ik in 1973 , ik speel al 45 jaar .

met groet ,

spike

Senior Member
    Blog Entries
    4

Gas

Die gitaar gaat nog wel wat opleveren. Er zijn genoeg mensen die hem zouden willen hebben. Dit is trouwens een van de weinigen waarvan ik denk. Nee bedankt.

Senior Member

Standaard

'k Zou er best aan willen beginnen, mooi om aan een ouwe Gibson te werken.
    Zoveel mogelijk naar het origineel terugbouwen, met hier en daar een verbetering erbij...
    Maar niet voor 800 euro. Bij een refret zit je dan al over de duizend...
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Ik heb de kerel die op gitaarmarkt verkondigd dat deze gitaar "nep" is, gemaild met de opmerking dat authenticiteit van de gitaar te betwijfelen valt, maar de gitaar naar mijn idee wél een echte Gibson betreft.

Hier zijn reactie:

Hallo Johan ,

De link naar gitaarnet forum ? Nee bedankt , te veel spammers , kwezels en querulanten , moderators incluis.

met groet ,

spike
    en ik koop al 30 jaar regelmatig nieuwe schoenen maar ik claim niet dat ik verstand van schoenen heb de argumenten die hij gebruikt om aan te geven dat de gitaar nep is zijn duidelijk op hearsay internet gebaseerd, de "3 schroefjes voor de trussrod" klopt inderdaad met de moderne chinese vervalsingen maar in dit geval gaat het niet op; het onderste schroefje van de cover zit normaal vastgeschroefd in de kopplaat en die is dus verwijderd, en op die kop zit nu dus open ruimte dus moet de cover wel op de huidige plek vastgeschroef worden.
    800 is nu te duur voor deze gitaar omdat restauratie hem niet meer origineel kan maken en hij dus voor verzamelaars niet interessant is en al je een gibson les paul met ebben toets wil die nog wel compleet is je beter een oudere studio kunt kopen (voor minder geld)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Deze man is een tijd geleden met wat geouwehoer hier vertrokken als ik mij goed herinner. Iets met een topic over customizen of niet geloof ik. Liep nogal hoog op. Daarom wil hij hier waarschijnlijk niet meer komen.

Wel jammer dat iedereen die een paar keer wat gelezen heeft over iets, direct pretendeerd de wijsheid in pacht te hebben.
    Het zal allemaal best ter goede trouw zijn. Maar in dit soort gevallen is het heel makkelijk iemand (een verkoper in dit geval) te beschadigen cq in een zwart daglicht te stellen. En zie dan maar weer van dat stigma af te komen...

Hier zijn reactie:

Hallo Johan ,

met groet ,

spike

Senior Member

Standaard

inmiddels heet de advertentie

niet meer te koop ivm gehechtheid, Les Paul 1976

Senior Member

Standaard

Ja, heb ik ook gezien. Vraag blijft wel of hij inderdaad is gaan twijfelen of dat hij het zo doet omdat hij als een ripoff wordt neergezet.
    En dat door een betweter zonder enige onderbouwing.

*edit + rand*
    Ik besef terdege dt er mega veel nepperts opduiken. Ik vind ook dat mensen die dat zien aan de bel mogen trekken... graag zelfs, als daar anderen mee geholpen zijn. Maar probeer wel dingen eerst even te verifieren. Er word zo vaak geroepen dat iets nep is alleen maar op hear say. Je kan er mensen mee beschadingen en da's ook niet goed.
    Laatst gewijzigd door universe777; 20 februari 2010 om 10:04

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten