Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 466 van 1797 EersteEerste ... 3664164564644654664674684765165669661466 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.651 t/m 4.660 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Ik kan bijna niet geloven dat mensen nog durven te geloven dat dit misschien wel echt is. Het moet zo onderhand toch wel één van de meest bekende scams in het tweedehands gitaarwereldje zijn. Het is de combi die het onwerkelijk maakt: juiste foto's, juiste tekst maar helaas slordig vertaald, prijs die echt veel te mooi is om waar te kunnen zijn...
    Inderdaad, plus dus het feit dat het foto's van een andere website zijn en plus dat de account speciaal voor die scam is aangemaakt. Geen kans lijkt me.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Inderdaad, plus dus het feit dat het foto's van een andere website zijn en plus dat de account speciaal voor die scam is aangemaakt. Geen kans lijkt me.
    Om misverstanden te voorkomen: ik zei niet dat deze ads echt waren, ik gaf alleen aan dat een slechte Google-vertaling wel eens de indruk kan wekken dat er iets niet klopt. Het is wel duidelijk nu dat er met deze ad van alles mis is... De eerlijk gebied me te zeggen dat ik niet eens naar de vraagprijs had gekeken.
    Alleen naar de foto's van de Strats en daar leek niet veel fout aan. Integendeel, lijkt me.
    @Quink: waar is die brug? Ik heb er altijd al één willen hebben, maar het was meestal een brug te ver.....

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 18 februari 2010 om 12:42
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

hoi,

hierbi

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    hoi,

hierbi
    Jaaaaaa.........??

Gr. C.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Op de Belgische tweedehandssites moet je er ook rekening mee houden dat er 2 taalgroepen zijn; Nederlands en Frans. Veel Franstaligen maken ook gebruik van Kapaza en 2dehands, maar laten hun Franse advertentie dan vertalen door Google en plaatsen deze op de Nederlandstalige website.
    De teksten slaan dan ook werkelijk nérgens op, maar om ze meteen met vals te associeren is misschien wat té?
    Het grappige is dat hij Engels is, de gitaren in Brussel kocht en ze nu weer heeft meegenomen naar Engeland.....dus hij zal ze wel willen versturen nadat geld is overgemaakt natuurlijk

had hem ff gemaild, ik wacht nog op een reactie
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    @Quink: waar is die brug? Ik heb er altijd al één willen hebben, maar het was meestal een brug te ver.....
    Ik heb hem al verkocht! Aan een prins uit Nigeria. Die komt z.s.m. de papieren tekenen. Ik moet alleen ff 2000 euro naar hem overmaken voor een vliegticket, zijn geld staat hier ergens op een bank, en hij kan er vanuit Nigeria niet bij, want als de regering dat ziet confisqueren ze die tegoeden, zegt hij! Geld krijg ik uiteraard terug, plus 1000 extra voor de moeite. Rekent hij tegelijk af met de brug. Dus ik ben ff naar de bank, gauw geld overmaken.

Standaard

Vreemd, het zoekertje van de tele en de 60 strat is weg. Die van de 1964 Lake Placid staat er wel nog op

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht
    Ik heb hem al verkocht! Aan een prins uit Nigeria. Die komt z.s.m. de papieren tekenen. Ik moet alleen ff 2000 euro naar hem overmaken voor een vliegticket, zijn geld staat hier ergens op een bank, en hij kan er vanuit Nigeria niet bij, want als de regering dat ziet confisqueren ze die tegoeden, zegt hij! Geld krijg ik uiteraard terug, plus 1000 extra voor de moeite. Rekent hij tegelijk af met de brug. Dus ik ben ff naar de bank, gauw geld overmaken.

Nou, daar wordt je dan mooi getild, mannetje ! Ik had je 2000 extra betaald. Maar ja, jij moest weer zo nodig met een Nigeriaanse prins in zee...

Gr. C.

Senior Member

Standaard

OK: hoort deze nou in dit topic of het 'tips' topic?

http://link.marktplaats.nl/322822941

Senior Member

Standaard

even buitenom de discussie of ie wel echt is, en wat er allemaal aan is verneukt, maar mojo kan deze gitaar niet ontzegt worden alleen die groene pickup gaat zelfs mij tever...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten