Om misverstanden te voorkomen: ik zei niet dat deze ads echt waren, ik gaf alleen aan dat een slechte Google-vertaling wel eens de indruk kan wekken dat er iets niet klopt. Het is wel duidelijk nu dat er met deze ad van alles mis is... De eerlijk gebied me te zeggen dat ik niet eens naar de vraagprijs had gekeken.
Alleen naar de foto's van de Strats en daar leek niet veel fout aan. Integendeel, lijkt me.
@Quink: waar is die brug? Ik heb er altijd al één willen hebben, maar het was meestal een brug te ver.....
Gr. C.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 18 februari 2010 om 12:42
hoi,
hierbi
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Ik heb hem al verkocht! Aan een prins uit Nigeria. Die komt z.s.m. de papieren tekenen. Ik moet alleen ff 2000 euro naar hem overmaken voor een vliegticket, zijn geld staat hier ergens op een bank, en hij kan er vanuit Nigeria niet bij, want als de regering dat ziet confisqueren ze die tegoeden, zegt hij! Geld krijg ik uiteraard terug, plus 1000 extra voor de moeite. Rekent hij tegelijk af met de brug. Dus ik ben ff naar de bank, gauw geld overmaken.
![]()
Vreemd, het zoekertje van de tele en de 60 strat is weg. Die van de 1964 Lake Placid staat er wel nog op![]()
OK: hoort deze nou in dit topic of het 'tips' topic?
http://link.marktplaats.nl/322822941
even buitenom de discussie of ie wel echt is, en wat er allemaal aan is verneukt, maar mojo kan deze gitaar niet ontzegt wordenalleen die groene pickup gaat zelfs mij tever...
Favorieten/bladwijzers