Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 40 van 50 EersteEerste ... 303839404142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 493
    Senior Member

Standaard

Zal ik doen!!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Zal ik doen!!
    kewl! Wat vond je trouwens van file 0008, is mn Action ES-335 copy die ik voor 75 euro gekocht heb. (let niet op mn sloppy play)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Hou je helemaal niet van crunch?
    nee, ik weet niet waarom maar het irriteert me, ik word er moe van als ik het hoor. rest van distortion soorten vind ik wel weer mooi maar ik mis de definitie in crunch. Ik vind het klinken alsof je versterker het aan het begeven is. Maar verder geen slecht woord over die punchers, het is net alsof je strat pups hebt die opeens een heel wat vetter geluid hebben
    Laatst gewijzigd door Nicks; 13 februari 2010 om 12:35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicks Bekijk bericht
    nee, ik weet niet waarom maar het irriteert me, ik word er moe van als ik het hoor. rest van distortion soorten vind ik wel weer mooi maar ik mis de definitie in crunch. Ik vind het klinken alsof je versterker het aan het begeven is.
    Ik moet zeggen dat ik het vroeger ook niets vond, maar smaak komt met de jaren zeg maar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik het vroeger ook niets vond, maar smaak komt met de jaren zeg maar
    Als een gehoorbeschadiging smaak is, vooruit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicks Bekijk bericht
    Als een gehoorbeschadiging smaak is, vooruit
    haha, nee das het gevolg van die smaak

Senior Member

Standaard

Iemand al eens de gitaaronderdelen (bodies, necks) of zelfs de bouwpakketten geprobeerd?
    Het kan natuurlijk nooit wat zijn, maar toch..... het zou zomaar een leuk projectje kunnen worden om zelf een Les Paul te bouwen (met set-neck!) of een strat, tele of Ibanez RG achtige
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franc Bekijk bericht
    Iemand al eens de gitaaronderdelen (bodies, necks) of zelfs de bouwpakketten geprobeerd?
    Het kan natuurlijk nooit wat zijn, maar toch..... het zou zomaar een leuk projectje kunnen worden om zelf een Les Paul te bouwen (met set-neck!) of een strat, tele of Ibanez RG achtige
    Ik heb ze geprobeerd.

Mijn bevindingen:
    - Die lichte tele, RG, V en strat body's zijn KUT. Wegen 10 gram en zijn zo verkut als je niet oppast met een schroevendraaier. Die nieuwe strat en tele body's van echt hout echter zijn echt helemaal top .
    - Die Les Paul pakketten heb ik niet zelf gekocht maar ik ken wel iemand die er een heeft. Het is gewoon echt mahonie (voor dat geld vraag je je bijna af hoe dat mogelijk is ) en met een beetje schuren en fretten wat mooier en beter vlakken zijn het echt leuke bouwpakketten. Verwacht geen super kwaliteit maar met beetje leuke hardware moet beter dan een Epiphone toch wel lukken .

Let dus goed op de houtsoorten, die pauwlolia is echt bagger terwijl die solid ash body's erg goed zijn (en lekker gewicht hebben ook). Overigens moet ik opmerken dat ze uitstekend gelakt zijn!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Ik heb wel vernomen dat de neckpocket van de GFS bodies nogal ruim bemeten zijn en dat je dus met kieren zit tussen hals en body. Klopt dit?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exi Bekijk bericht
    Ik heb wel vernomen dat de neckpocket van de GFS bodies nogal ruim bemeten zijn en dat je dus met kieren zit tussen hals en body. Klopt dit?
    Ik had steeds ook de necks van GFS en die passen perfect, like kan niet beter. Hoe het met andere halzen zit weet ik echt niet. Ik kan hier de breedte een keer opmeten voor je van de neckpocket en neck als je wil.

edit: net heel precies gemeten en het is 2.207.5 inch of 56.06 mm, de hals. Neckpocket gaat nu moeilijk omdat daar dus halzen inzitten . De halzen passen er echter gewoon perfect in (niet makkelijker, eerder moeilijk zegmaar, gewoon beetje duwen dan glijden ze er goed in (klinkt fout)),
    Laatst gewijzigd door Chocola; 15 februari 2010 om 20:09
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten