Verrevan een collectie, maar er komt nog een stratje bij
Fender Champ uit '75 en een zelfbouw Esquire (met P-90).
Verrevan een collectie, maar er komt nog een stratje bij
Fender Champ uit '75 en een zelfbouw Esquire (met P-90).
Laatst gewijzigd door Thunders1988; 12 februari 2010 om 20:24
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Ik heb niet meer nodig, maar welke gitarist heeft genoeg aan een gitaar?
en dan nog... Moest die strat me niet bevallen, gaat ie de deur uit.
Was je zelfbouw je eerste electrische dan, omdat 't je enige is?
Of vind je 'm zo goed dat er geen andere aan de pas moet komen?
In beide gevallen wel een hele prestatie!![]()
Ik zie veel moois langs komen hier, maar deze mooie Vox met 2 prachtige gitaren is toch wel heel erg mooi. 'Helaas' ben ik bassist en speel d'r wat gitaar bij, alleen thuis. Een mooie buizenbak is dus voor mij totaal overbodig. Soms zou ik wel graag een legitieme reden willen om ook zo'n mooie buizenbak te kopen..![]()
Hmmm.. legitiem & reden gebruiken gitaristen niet in 1 zin, foei!
![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 13 februari 2010 om 11:23
gohh, die custom tele, wat een sexbom man, en bij uitbreiding: al die pepe strats en tele's, wat een bende playmates!
die linkse strat en die tweede van rechts: heb twee lookalikes, wat zijn het , linkse een 57 ri?
Haha, nee hoor, die zelfbouw was helemaal niet m'n eerste electrische... Had daarvoor al een 6-tal andere gehad, maar die moesten telkens om financiele redenen de deur uit. Na meer dan een jaar het zelfbouwgedeelte te volgen heb ik maar besloten er zelf een te bouwen.
En op gebied van veelzijdigheid is die Esquire toch wel een aanwinst. Maar dat wil niet zeggen dat er geen meer bij moet komen.![]()
Die linker is een JV '57 en de ander een usa '57 dus u hebt er kijk op.
Uiteindelijk moet het toe naar 1 strat, 2 tele's en 2 gibsons. Die tele afbouw zie ik voorlopig nog niet gebeuren![]()
Favorieten/bladwijzers