Oorspronkelijk geplaatst door
Outline
Ik heb er een gehad en die heb ik ingeruild op zo'n geval:
http://www.dv247.com/assets/products/34771_l.jpg En ergens heb ik wel spijt, maar dat komt vooral omdat ik nu te veel SG en te weinig TC 90 zie. Straks maar weer 'ns uit de hoes halen... Enne... in het echt is een TC 90 echt zoveel mooier dan op zo'n klote internet-plaatje...
M'n SG hangt nog steeds bij de dealer en ik hoop dan ook een een nieuwe term te kunnen introduceren: HNOGD (Happy New Old Guitar Day, voor de spijtoptant die z'n ingeruilde geliefde weer terug koopt).
Over de prijzen van een LP Faded en 'n SG Faded: deze zitten op de site van Gibson zelf maar 35 dollar uit elkaar en dat zou hier dus ook moeten zijn. Desalniettemin staan de Faded LP's bij de duitse webshop's (overal eigenlijk) zo'n 125 euro duurder dan de Faded SG's. Feedback hanteert in dit geval dus de juiste beprijzing en dit zou overal zo moeten zijn. Het maakt er de keus in die prijscategorie niet makkelijker op, maar als ik voor dat geld een gitaar zou moeten uitzoeken...
Overigens heb ik alleen iets met Faded Gibson's. Het duurdere, gelakte spul doet 'het' gewoon niet voor mij. Wel weer een voordeel, want zo zal ik dus nooit stuklopen de prijzen van dure Gibson's...
Favorieten/bladwijzers