ja inderdaad dan heb ik voor 50 eurie een gitaartje in huis
Epiphone Les Paul Standard plus '07 Ibanez GAX 70 '03 Ibanez MC924 '85 Bas Marshall JCM 900
Oorspronkelijk geplaatst door Hiro ja inderdaad dan heb ik voor 50 eurie een gitaartje in huis nope, want ook de koper is niet aan verkopen gebonden
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Op eBay kan ik me nog voorstellen dat dat nut heeft, maar dacht die bieder 'm echt voor €1.50 te kunnen kopen? Het bod van Barry is al iets realistischer. Nu nog hopen dat niemand er overheen bied. Waarom niet?! Ik had het toevallig nog in mijn broekzak zitten
Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo ik zou wel een linkshandige versterker kopen
da weet ik ok wel dat ik m daar niet voor krijg, vond t gewoon grappig
Oorspronkelijk geplaatst door Hiro da weet ik ok wel dat ik m daar niet voor krijg, vond t gewoon grappig als je maar lol hebt
je moet me ns zien schuddebuiken op dit moment ben al overboden met 25 hele euris meer, die verkoper word gek :P met zn Gibson haha
hahaha dit is echt een van de aller nepste die ik tot nu toe heb gezien!
Oorspronkelijk geplaatst door Hiro je moet me ns zien schuddebuiken op dit moment ben al overboden met 25 hele euris meer, die verkoper word gek :P met zn Gibson haha En inmiddels al met 105 euro. Er zijn werkelijk mensen die er ruim voor willen betalen.
en volgens mij heeft iemand hem binnen voor 155. toch wel een koopje als de pickups echt zijn...maar die kans is niet erg groot
http://cgi.ebay.com/IBANEZ-RG350DXWH...item27af1cce5f Lijkt zo goedkoop, die begin biedprijs.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers