't Is in ieder geval duidelijk waarom je jezelf humbucker noemt...
't Is in ieder geval duidelijk waarom je jezelf humbucker noemt...
hehe
Ik heb 1 muur volledig bekleed. De schuine kanten (van het dak) en de andere muur heb ik gelaten zoals ze waren. De akoestiek is hierdoor wel voor een deel verbeterd. Daarnaast is ook de geluidsdemping verbeterd. Nu zijn de vloer en plafond ook al met 12 cm rotswol geïsoleerd, dus qua geluidsdemping zat het al vrij goed. Maar als ik m'n ac15 vol open zet (wat trouwens niet lang vol te houden is zonder oordoppen) horen ze onder amper iets, dus qua isolatie zit het wel goed. Ik heb het trouwens gekocht aan 7€/m² in de Gamma.
Dan heb je het goed geïsoleerd humbucker, als ze je niet horen.
Heb je op je zolder een houten vloer of een betonnen vloer?
Was het noppenschuim in de aanbieding? ik heb er ook €10,-/m2 voor betaald zo'n 2 jaar geleden.
Laatst gewijzigd door Henri H; 4 februari 2010 om 10:13
Op de zolder is het een houten vloer, onder die houten bedekking zit 12 cm rotswol. Op het hout ligt een soort van stoffen tegels. De muur die ik bekleed heb is ook van hout. De rest van de muren zijn buitenmuren. Ik denk niet dat het in aanbieding was. Het koste (dacht ik) 7,81€/m². Wel in België trouwens![]()
Pracht collectie zoonchild! Elke keer als ik hem zie moet ik weer even kwijlen...
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Damn, hele mooie collectie, vooral die Caparison ertussen!
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Thanks! Heb helaas een aantal jaren niet meer verzameld en ook een aantal fraaie gitaren verkocht......die ik nu graag weer terug zou willlen hebben.....waaronder een Jackson usa soloist, dinky, Ibanez UV7 en nog een paar.....had die nooit moeten verkopen.......maar ja....wat doe je daar aan.......? Heb nu echter wel die eerste serie Caparison, swamp ash Robin, die rits Vandenbergs, de 1e serie ESP skulls & snakes etc..... Niet slecht toch?
erg onordelijk: sommige gitaren missen een groen plectrum!
maar geweldige collectie, al is het een hele andere wereld als de mijne
Favorieten/bladwijzers