Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 67 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 667

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolder Bekijk bericht
    die zijn echt belachelijk groot, je bent beter uit met die van hun eigen merk, ook prima kwaliteit

Senior Member

Standaard

Yep, gebruik ik ook, prima spul.
    Maar bij beide €8,- verzendkosten, ook al bestel je er 6000.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolder Bekijk bericht
    Ich auch.

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Standaard

Zijn er hier nog mensen met een goede manier om een ibanez 9 serie pedaal goed vast te zetten op een pedalboard?

Ik heb een pedaltrain, en werk klittenband. Maar die 9-serie pedalen hebben zo'n fijne rubberen rand, waardoor je maar een klein hechtoppervlak krijgt.
    Iemand een handige tip, zonder dat ik heel die rubberen rand eraf hoe te trekken? Hij blijft nu wel zitten, maar 't is me nét iets te wankel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Zijn er hier nog mensen met een goede manier om een ibanez 9 serie pedaal goed vast te zetten op een pedalboard?
    Rubber er vanaf trekken. Als je het een beetje rustig doet blijft het 100% intact. Bij verkoop moet je het er wel weer onder plakken

Ja: ik heb gelezen dat je dat niet wil maar als je echt wil dat hij stevig vast zit met klittenband dan moet je wel...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    9 serie pedalen zijn echt ongelofelijk kut om vast te maken. Ik had eerst twee dunne strookjes velcro onder en boven, maar dat liet los. Nu heb ik bredere stroken gebruikt die niet vlak lopen maar ook in het diepere stuk van de onderkant. Dat blijft ook wel zitten om je pedalenboard als je het wat aandrukt, maar bij mij is nu het rubber losgegaan van het pedaal zelf, moet ik dat weer gaan lijmen

Standaard

Die klittenband-units zien er goed uit. kan iemand mij vertellen wat een goede ondergrond is voor dat klittenband?

Senior Member

Standaard

Het is geen werelduitvinding ofzo maar goed, toch maar even posten.

Ik heb een daisychain met daaraan adaptertje. Niks bijzonders natuurlijk maar na tijdje met in en uitpakken enzo en die draad van de adapter ligt over de grond enzo, gaat hij waar de draad uit de adapter komt doorslijten en als je lang genoeg wacht is je draad daar dus kapot.
    Nu had ik hem welleens opgeschoven (klein stukje eraf en weer opnieuw op printplaatje vastsolderen in de adapter) maar paar weken later zit je weer met hetzelfde.

Nu heb ik het anders opgelost. Dat draadje van die adapter heb ik altijd al heel erg fragiel gevonden als dat over podium naar je pedalboard gaat enzo dus heb een behuizing gekocht waar het binnenwerkt van de adapter in paste.
    Nu heb ik de kant van de netsnoer langer gemaakt en het dunne draadje van de adapter heel kort. Op deze manier heb je veel minder kans op draadbreuken vanwege een dikke netsnoer en het is minder fragiel op het podium enzo.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten