Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 188

Discussie: Bling King

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.

    Oh yeah!

  2. #122

    Standaard

    Erg gaaf hoor!

    Inlays maken em toch wel echt af. Ik was wat sceptisch t.o.v. de spikkels, maar het is toch wel erg tof geworden.

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.767

    Thumbs up

    De tering, wat is die mooi geworden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    De tering, wat is die mooi geworden!
    +1

    Ik dacht eerst dit gaat te veer maar nu vind ik hem echt super.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Echt wel born to shine deze Bling King ! Letterlijk en figuurlijk schitterend...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Ik vind hem ook echt heel tof

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.524

    Thumbs up

    Hey Barno,

    Heel mooi geworden .

    groetjes Charlotte

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    Hij is echt te gek.

  9. #129

    Standaard

    Erg mooi Barno.
    Ga je nog een filmpje maken, om die sparkles wat beter te kunnen laten zien?

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Ja dat is mooi man!
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top