Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 240 van 904 EersteEerste ... 140190230238239240241242250290340740 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.391 t/m 2.400 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EGH Bekijk bericht
    Bloed marktplaats dood? Mooi, werd tijd ook. Marktplaats is gewoon een enorm KUT systeem. Ebay is zo ontzettend veel beter, qua bieden, garanties (Ebay doet wél wat aan oplichterspraktijken, terwijl het Marktplaats geen zak kan schelen) en de hele werking en functionaliteit van de site. Maar helaas, op marktplaats zitten de meeste NL'se aanbieders dus heb je weinig keus dan om ook maar op marktplaats te gaan.
    En het grappige is dat Marktplaats niet eens zo effectief is bij mij. Ik verkoop meer via tweedehands.net en .nl, bespaard me nog geld ook want Marktplaats vraagt 3 euro per advertentie, wat op zich al een grote kut bullshit is omdat ik in ELK FUCKING HOEKJE van die kut reclame moet aanschouwen. Ik ben normaal nooit super radicaal maar bedrijven als Marktplaats mogen ze opdoeken van mij. Het domme is alleen dat mensen er gebruik van blijven maken omdat ze niets anders kennen of willen kennen. Kut Marktplaats.nl... Ik zet er trouwens al jaren NIETS meer op uit principe.

Ook het principe van Ebay vind ik beter, maar helaas zal dit geen tot weinig effect hebben op een markt als de onze. Kijk eens naar Ebay.nl f.a., is ook vrijwel dood vergeleken met U.K. of zelfs Duitsland. Nederlanders zijn dom, en ze worden steeds dommer ben ik bang .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

3 euro is misschien wat veel, maar wel effectief. op tweedehands.nl moet ik me altijd door de meute muziekwinkeladvertenties worstelen voordat ik weer een normale ad tegenkom.

Senior Member

Standaard

Wordt er ook veel naar Speurders.nl gekeken? Daar ben ik eigenlijk erg benieuwd naar want daar heb ik ook weleens wat advertenties op gezet maar nooit een reactie gekregen.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Wordt er ook veel naar Speurders.nl gekeken? Daar ben ik eigenlijk erg benieuwd naar want daar heb ik ook weleens wat advertenties op gezet maar nooit een reactie gekregen.....
    Ik zet het ook wel eens op speurders en ik moet zeggen... het lijkt erg non-actief daar . Krijg nooit veel reacties ofzo vanuit die hoek.

En @ Daniel, Marktplaats niet dan? Kijk eens goed naar alle advertenties en reclame op Marktplaats.nl, en vergelijk dat eens, zul je zien dat het nog meevalt met Tweedehands.nl enzo.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Ik zou hem alleen al kopen omdat hij er cool uit ziet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Wat voor iets is het?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Wat voor iets is het?
    Ziet eruit als een heel ouderwets backup systeem van een heel ouderwets netwerk

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/318305376

Een Artnos, gebouwd door wijlen Aart Noest, zeer goede gitaren.

De gedane biedingen zijn ronduit beledigend, ze zijn waarschijnlijk te bedonderd om ff te Googlen, de klootzakken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/318305376

Een Artnos, gebouwd door wijlen Aart Noest, zeer goede gitaren.

De gedane biedingen zijn ronduit beledigend, ze zijn waarschijnlijk te bedonderd om ff te Googlen, de klootzakken.

Als ik mij niet vergis heeft deze gitaar iets van 800 euro opgebracht op de veiling voor de wederopbouw van strandpaviljoen panta rei.
    Aart had deze gitaar beschikbaar gesteld.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten