Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 239 van 904 EersteEerste ... 139189229237238239240241249289339739 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.381 t/m 2.390 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    voor de doe-het-zelf-er ...

http://link.marktplaats.nl/314842757

wat jammer dat ik nu arme student ben

Snap echt niet dattie de snaren erop laat zitten, wordt alleen maar erger dan.

Verder wel mooi opknappertje.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Mensen genoeg die voor een paar honderd euro(alsof het niets is) graag er wat moeite insteken.
    En daarnaast zijn er ook meer dan genoeg mensen die het leuk vinden om te doen.
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet zo een paar honderd euro liggen. Maar zo'n headcrack als die kost wel wat moeite om te fixen hoor. Die tijd zou je beter kunnen steken in een andere activiteiten. Daarbij weet je niet wat het uiteindelijke resultaat zal zijn van je reparatie.
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Een gitaar van het merk Lotus(), koreaan, 100 euro:
    http://link.marktplaats.nl/305339517

Persoonlijk ken ik het merk Lotus niet en ik weet niet of het een cheap-ass budget gitaar is, maar hij ziet er best leuk uit. Die tremolo die erop zit ziet er ook wel interessant uit. Beetje in de stijl van Kahler.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicks Bekijk bericht
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet zo een paar honderd euro liggen. Maar zo'n headcrack als die kost wel wat moeite om te fixen hoor. Die tijd zou je beter kunnen steken in een andere activiteiten. Daarbij weet je niet wat het uiteindelijke resultaat zal zijn van je reparatie.
    Doorgaans zijn dit soort headcracks prima te repareren, met een prima resultaat (van wel zichtbaar, niet merkbaar tot aan vrijwel als nieuw). Je zult de headcrack inderdaad wel eerst moeten zien, als er delen missen wordt het lastiger. Je moet je bod er wel op aanpassen, want het kost wel wat om 'm te repareren en gitaren met een gerepareerde headcrack zijn bij verkoop uiteindelijk ook weer minder waard.

Maar goed, de ad is inmiddels verwijderd.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Ik weet niet of deze al was gepost, maar dit lijkt me wel een koopje:

http://link.marktplaats.nl/309088485

Is van Ibanez666

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik weet niet of deze al was gepost, maar dit lijkt me wel een koopje:

http://link.marktplaats.nl/309088485

Is van Ibanez666

Tis ook een koopje en er komt vanavond iemand kijken

(en nog zijn er mensen die dan 60 euro bieden)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Tis ook een koopje en er komt vanavond iemand kijken

(en nog zijn er mensen die dan 60 euro bieden)
    Nou ja, ik kan me dat wel voorstellen. Je kan het altijd proberen, en jij kan zo'n bod natuurlijk negeren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Nou ja, ik kan me dat wel voorstellen. Je kan het altijd proberen, en jij kan zo'n bod natuurlijk negeren.
    Het is (in mijn ogen) wel 1 van de redenen waarom marktplaats aan het doodgaan is. Iedereen verwacht maar de hoofdprijs te ontvangen en die tweewerking gaat niet met elkaar samen. Daarbij heb je bij marktplaats ook veel mensen die bieden en vervolgens niets laten weten en vice versa.

Ik vind het zelf dan ook stukken prettiger zaken te doen op ebay, waar elke user een bepaalde rating heeft en dus items gekocht/verkocht moeten worden.
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Het is (in mijn ogen) wel 1 van de redenen waarom marktplaats aan het doodgaan is. Iedereen verwacht maar de hoofdprijs te ontvangen en die tweewerking gaat niet met elkaar samen. Daarbij heb je bij marktplaats ook veel mensen die bieden en vervolgens niets laten weten en vice versa.

Ik vind het zelf dan ook stukken prettiger zaken te doen op ebay, waar elke user een bepaalde rating heeft en dus items gekocht/verkocht moeten worden.
    ja, ik ben ook niet zo'n voorstander van dat bieden e.d. op marktplaats. Gewoon bellen, daar bereik je volgens mij nog het meest mee. Kun je gelijk ff afdingen enz. En je weet direct waar je aan toe bent.

Standaard

Bloed marktplaats dood? Mooi, werd tijd ook. Marktplaats is gewoon een enorm KUT systeem. Ebay is zo ontzettend veel beter, qua bieden, garanties (Ebay doet wél wat aan oplichterspraktijken, terwijl het Marktplaats geen zak kan schelen) en de hele werking en functionaliteit van de site. Maar helaas, op marktplaats zitten de meeste NL'se aanbieders dus heb je weinig keus dan om ook maar op marktplaats te gaan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten