Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet zo een paar honderd euro liggen. Maar zo'n headcrack als die kost wel wat moeite om te fixen hoor. Die tijd zou je beter kunnen steken in een andere activiteiten. Daarbij weet je niet wat het uiteindelijke resultaat zal zijn van je reparatie.
Een gitaar van het merk Lotus(), koreaan, 100 euro:
http://link.marktplaats.nl/305339517
Persoonlijk ken ik het merk Lotus niet en ik weet niet of het een cheap-ass budget gitaar is, maar hij ziet er best leuk uit. Die tremolo die erop zit ziet er ook wel interessant uit. Beetje in de stijl van Kahler.
Doorgaans zijn dit soort headcracks prima te repareren, met een prima resultaat (van wel zichtbaar, niet merkbaar tot aan vrijwel als nieuw). Je zult de headcrack inderdaad wel eerst moeten zien, als er delen missen wordt het lastiger. Je moet je bod er wel op aanpassen, want het kost wel wat om 'm te repareren en gitaren met een gerepareerde headcrack zijn bij verkoop uiteindelijk ook weer minder waard.
Maar goed, de ad is inmiddels verwijderd.
Turn it up • Bring the noise
Ik weet niet of deze al was gepost, maar dit lijkt me wel een koopje:
http://link.marktplaats.nl/309088485
Is van Ibanez666
Het is (in mijn ogen) wel 1 van de redenen waarom marktplaats aan het doodgaan is. Iedereen verwacht maar de hoofdprijs te ontvangen en die tweewerking gaat niet met elkaar samen. Daarbij heb je bij marktplaats ook veel mensen die bieden en vervolgens niets laten weten en vice versa.
Ik vind het zelf dan ook stukken prettiger zaken te doen op ebay, waar elke user een bepaalde rating heeft en dus items gekocht/verkocht moeten worden.
Bloed marktplaats dood? Mooi, werd tijd ook. Marktplaats is gewoon een enorm KUT systeem. Ebay is zo ontzettend veel beter, qua bieden, garanties (Ebay doet wél wat aan oplichterspraktijken, terwijl het Marktplaats geen zak kan schelen) en de hele werking en functionaliteit van de site. Maar helaas, op marktplaats zitten de meeste NL'se aanbieders dus heb je weinig keus dan om ook maar op marktplaats te gaan.
Favorieten/bladwijzers