Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
Mwa, het klinkt wel wat harder dan een enkele 4x12, maar het is vooral de druk die het 'm doet, en waar je de kick van krijgt.
Zo'n full stack kan daar behoorlijk wat van produceren, het ziet er natuurlijk ook lekker nostalgisch (70's/80's metal/hardrock) uit, maar ik vind het eigenlijk veel beter klinken als je beide kasten een eindje van elkaar afzet in een hoek van +/_ 120 graden ten opzichte van elkaar.
Dan krijg je echt een goede spreiding en is de ruimte overal goed gevuld met je gitaargeluid.
heb nu de speakerts aangesloten en staan naast elkaar
nu zitten de gb's boven, 4 in een lijn onder zitten de éminence speakers in het midden en de andere celestions op de hoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
Mijn Marshall mazzeltje: vanochtend een Marshall MOSFET 100 3210 (mini)stack met 1965A + 1965B (4x10 G12L35) opgehaald!
Sommige pots kraken iets (smeren of vervangen), de dual footswitch ontbreekt. Maar het tolex ziet er perfect uit, de 1965B kast is nagenoeg nieuw, bijna nooit gebruikt, er zat zelfs de originele doos nog bij. Dat alles voor een heel leuk prijsje. Ik zal vanavond foto's plaatsen in het stack topic.
Gefeliciteerd met je marshall mazzeltje.