Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 77 van 85 EersteEerste ... 27677576777879 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 761 t/m 770 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Noid ziet het helemaal goed, waar ik nog aan wil toevoegen dat als iemand het modschap ambieert om de zg 'macht', dan heeft hij een probleem als hij modrechten heeft gekregen en die macht misbruikt. Hij krijgt dan te maken met een team die hem in het besloten modforum zeer tot de orde zal roepen en bij herhaling vliegt hij net zo hard weer uit dat team.
    Neem Hoofd maar eens onder de loop. hij blijft maar schelden en beledigen en dat is in strijd met de regels.

begint een beetje vervelend te worden,

voorbeeld:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Nee, dat was je niet, je bent gewoon een lulhannes, een klootviool, een gore klootzak. Dat je 't weet, knurft.
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Nou vriend, je vroeg er wel een beetje om hoor, en bovendien als je daar zoveel problemen mee hebt, rapporteer je dat toch gewoon via de daarvoor bestemde weg?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Nou vriend, je vroeg er wel een beetje om hoor, en bovendien als je daar zoveel problemen mee hebt, rapporteer je dat toch gewoon via de daarvoor bestemde weg?
    Ik geef toe dat mijn uitspraak roekeloos was, echter is dit niet waar het om gaat.

Of iemand er nou om vraagt of niet, een mod moet gewoon het goede voorbeeld geven en zelf niet de fouten gaan maken waar een ander voor bestraft kan worden. zo simpel is het gewoon.

Hij had me ook op de "daarvoor bestemde weg" kunnen melden dat ik tever ging... Pm of berisping..
    Toooooooooooooooone!!!

Thumbs down

Sorry, ik was de smiley vergeten...

Meester

Standaard

A) Hoofd is geen moderator
    B) Als hij er een smiley bij had gezet, was het dan acceptabel geweest? (zoals bij jou ontoelaatbare post daarvoor?)

C) Ik stel voor dat we dit individuele geval verder bespreken via PM en niet in dit topic. Dit gaat niet over een moderator maar om een lid.

GOLDMEMBER

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    ....
    C) Ik stel voor dat we dit individuele geval verder bespreken via PM en niet in dit topic. Dit gaat niet over een moderator maar om een lid.
    De laatste keer dat ik "problemen" had met Mitch, een maand of 2 à 3 geleden ofzo, hebben we een aantal PM's met elkaar uitgewisseld.
    Dat is zeer harmonieus verlopen, je leert elkaar ook nog 's beter kennen, en dus ook beter begrijpen, toch Mitch? Onieda?!

Moderator

Music

Dat was absoluut een prahtig moment dat liet zien hoe mooi Gitaarnet kán zijn. Als je er je best voor doet en een beetje open staat....ahum........ meneer lindstrom...
    Hoofd is vroeger mod geweest, vandaar dat hij nog steeds een ander onderschrift heeft onder zijn nickname. Als je wil weten wie er precies mod is en waarvan kun je onderaan de hoofdpagina op de knop "Forumleiding" drukken, zie je het in één oogopslag.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Neem Hoofd maar eens onder de loop. hij blijft maar schelden en beledigen en dat is in strijd met de regels.

begint een beetje vervelend te worden,

voorbeeld:
    Kijk eerst even naar jezelf man

Senior Member

Standaard

Er zijn nu 4 topics over Apple in offtopic...

Meester

Standaard

Ben ik met je eens, ik zal het even aankaarten bij de off topic mods

GOLDMEMBER

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten