http://www.ultimate-guitar.com/forum...chmentid=55494
Ik weet niet of het wat is maar dit schijnt er op te lijken.
(Copy/paste in de map fonts en het zou moeten werken.)
http://www.ultimate-guitar.com/forum...chmentid=55494
Ik weet niet of het wat is maar dit schijnt er op te lijken.
(Copy/paste in de map fonts en het zou moeten werken.)
Cool de Jazzmaster is een van mijn lievelings gitaren geworden. Ik gebruik Lollar pickups in de mijne en die klinken fantastisch! Ben benieuwd hoe die Seymour Duncans gaan klinken.
Uitstekende keuze om de Mastery bridge te gebruiken!
Waarom CTS fender pots, zijn pots beter als ze van fender komen of zijn ze enkel wat duurder?
Veel bouwplezier.
"I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
HilkoCustomBuilt
Facebook Pagina
die ook, er zijn lettertypes die een hele tijd een rage zijn onder de niet designers en die dan in een keer de markt overspoelen met ontwerpen met dit soort lettertypes en ja diezelfde rillingen zitten er bij mij ook.
maar desalniettemin (zo heb ik dat woord ook een keer gebruikt) ben ik heel benieuwd wat jullie deze keer gaan maken.
Maar word het echt gewoon een lazy ass body copy? dat zou ik wel heel erg jammer vindenik wil anders best meehelpen met een origineel ontwerp te maken! vind ik kei leuk om te doen en dan hebben jullie weer een nieuw ontwerp erbij
maar dit moet je natuurlijk helemaal zelf weten, ik ga er hoe dan ook weer van genieten en veel van leren.
ik vind de jazzmaster bodyshape samen met (gek genoeg) de ibanez Iceman een van de coolste bodyshapes (van de bekende gitaren ...)
succes met het project gentlemen
Het wordt een lazy ass body copy. Ik vind die vorm gewoon geweldig. En Stijn zijn handen blijven zoveel mogelijk van deze gitaar af. Enkel in uiterste nood schakel ik hem nog in
Die CTS pots zijn duurder, maar ook pakken beter dan Alpha pots.
Nice! Ik volg 'em.
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Een Jazzmaster leuk!![]()
Ik heb niet veel met Jazzmasters (vind alleen de vorm mooi) maar die Lazy Ass Body Copy sticker is echt geweldig. Voegt een beetje humor toe aan de toch al veel voorkomende Fender-lookalike-logo's.
Ik ben is benieuwd hoe lang het duurt voor ik echt moet ingrijpen ...
Maar als die mallen hier in het atelier liggen ...
(hout is er genoeg)
s.
Favorieten/bladwijzers