Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 942 van 1214 EersteEerste ... 4428428929329409419429439449529921042 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.411 t/m 9.420 van 12136
    Senior Member

Standaard

Dit is mijn pedalboard momenteel, maar is te klein aan het worden (*spam, koffer is te koop). Ik ga een Showmaster 48 kopen, zodat al mijn pedalen er voorlopig weer in kunnen. Wah ga ik nog TB modden en waarschijnlijk ook vocal mod. Verder nog op zoek naar extra fuzz, de Big Muff is in bandverband niet erg bruikbaar, maar wel retevette sound. Patchkabels netjes leggen en die gekleurde shit eruit. Misschien de tuner vervangen voor een Korg.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit!

Vraagje ivm die big muff. Krijg je daar een sound uit à la Black Keys?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Ziet er goed uit!

Vraagje ivm die big muff. Krijg je daar een sound uit à la Black Keys?
    *gaat even black keys luisteren*

Ja moet wel lukken, als je vooral de tone maar niet boven de 9 uur zet.

Zie trouwens dat de distortion op mijn RAT heel hoog staat, maar doordat ik de Ruetz mod heb gedaan, heeft hij lang niet meer zoveel gain als eerst, is zelfs vrij mild te noemen. maar te gek om dan met de SHO te boosten. Normaal staat de distortion ongeveer half open, geboost door SHO.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Ik heb wel het idee dat het volume van je Rat vooral erg hoog staat. Bij mij komt-ie nauwelijks boven de 12 uur uit, terwijl ik de gain ook niet heel hoog heb staan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik heb wel het idee dat het volume van je Rat vooral erg hoog staat. Bij mij komt-ie nauwelijks boven de 12 uur uit, terwijl ik de gain ook niet heel hoog heb staan.
    Hmm staat toch meestal wel zo, meestal als ik overschakel tussen clean en od(rat in dit geval) mag dat wel even een duw geven, dus wil geen unity gain. Niet dat ik vaak clean speel maar goed Vind het zo gewoon lekker klinken.

Senior Member

Standaard

Omdat ik me enorm begon te irriteren aan de contactdoos op mijn b-boardje, vooral ook omdat de kabels er op een rommelig hoopje naast lagen, heb ik na wat passen en meten besloten om een verhoging te maken voor de pitchblack.
    Met een beetje resthout en na wat zagen, boren en schroeven is het aardig gelukt. Paul Lenders hoeft zich niet druk te maken om concurrentie, maar ik vind het mooi genoeg Het plankje en de 2 latjes eronder heb ik voorgeboord en vervolgens met een paar flinke schroeven direct op het pedalboard geschroefdt. Hierdoor zit het muurvast en is het ook aardig roadproof.
    Onder de verhoging liggen nu alle kabels van mijn Daisy-chain en adapters "netjes" opgeborgen/verfrommeld Ik was namelijk iets te krap met het uitrekenen, maar het past nét. De kabels liggen ieder geval uit het zicht, waardoor het wat rustiger oogt. Een leuke bijkomstigheid is dat de pitchblack nu makkelijker te bedienen is zonder per ongeluk instellingen van de memory man te wijzingen. Voor de adapters heb ik een verloop gekocht zodat ze met 1 verlengsnoer gevoed worden.
    Het geheel past overigens netjes in een Gamma-koffertje en is daardoor makkelijk te vervoeren en lekker compact.
    Als het weer wat mooier wordt ga ik de verhoging ook zwart spuiten, met dit weer duur het een eeuwigheid voordat de verf uithard.

Van dit;

Naar dit;

Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    -heel verhaal + plaatjes-
    Geen drives, maar wel een delay pre-gain? Of speel je 100% clean?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Geen drives, maar wel een delay pre-gain? Of speel je 100% clean?
    Dit pedalboardje gebruik ik vaak icm mijn 335. Daar probeer ik zoveel mogelijk clean mee te spelen en zoveel mogelijk uit mijn vingers te krijgen. De delay ligt inderdaad pre-gain, maar omdat ik niet een zware drive gebruik met mijn 335 is het niet storend imho.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    *gaat even black keys luisteren*

Ja moet wel lukken, als je vooral de tone maar niet boven de 9 uur zet.
    Ok, bedankt! Vrijdag maar eens proberen om zo'n ding te testen!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Ok, bedankt! Vrijdag maar eens proberen om zo'n ding te testen!
    Probeer voor de gein ook eens de Bass Big Muff. Die schijnt het ook erg lekker te doen op gitaar.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten