Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 86

Hybrid View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht
    maar er is nu op technologisch gebied zoveel meer mogelijk dan dat er nu uit gitaren gehaald wordt.
    Heb je hier concrete voorbeelden van?

Het is idd zo dat concepten als kunststof gitaren niet aanslaan bij de meeste gitaristen, maar zoals eerder gezegd: echt heel innovatief is het (imo) ook niet (het blijft een plank met 6 snaren). En daaromheen zijn door de jaren heen volgens mij wel degelijk enkele veranderingen gekomen. Een mooi voorbeeld daarvan vind ik het Floyd-Rose systeem.

Toch blijft het feit dat best veel vernieuwingen gewoon niet aanslaan, ik weet ook niet waardoor dat is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B0UDEWIJN Bekijk bericht
    Casio DG-20 ?

The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B0UDEWIJN Bekijk bericht
    Die M1D1 die ik net noemde en voor de rest kan ik me toepassingen bedenken voor touch-screens, theremin en andere sensoren. Wat te denken van klank-aanpassingen 'on-the-go' als je de positie van je rechterhand veranderd of het toevoegen van een soort percussie terwijl je speelt mbv een touch-screen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Hoezo? Volgens mij proberen we alleen maar te achterhalen of je stelling wel klopt...
    Ik doelde eigenlijk op zeppo's en jou reactie op de afname in populariteit van gitaar-muziek.

Maar wat ik tot nu toe uit jullie reacties begrijp is dat er maar bar weinig muzikanten op veranderingen aan huidige instrumenten zitten te wachten, anders gaan ze wel achter een pc zitten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten