Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 188

Discussie: Bling King

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    thx guys
    at stijn: yep dat lijkt me the way to go: eerst zes a zeven laklagen (zo lang duurt het eer alle sparkles wat vasthangen) en dan borstelgewijs poriënvuller op hoogte te winnen. en dan weer gaan lakken.

    zou dan wel echt transparante vuller moeten zijn. ik heb er maar op hout kleurde die toch een beetje.

    ivm logo:
    ikzelf vind het bling king logo wel okee op zich, maar het wordt idd wat druk qua letters op de headstock.
    Ik ga het bling king logo gewoon weglaten en vervangen door een grafisch symbool (kroontje of iets anders royalachtig ). dan krijg je zowat de verdeling zoals bij een gibson: trussrod cover met iets op, in het midden diamond ofzo, en bovenaan het merklogo.

    De vermelding bling King komt dan enkel op het label in het f-gat.
    Thx for the input all

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Ik heb de indruk dat porienvuller kleurt door het hout, zeker die op solventbasis, die pakt kleurstof op van het onderliggende hout, dus na laklagen en sparkles moet dat wel goed tedoen zijn, denk ik...


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  3. #103

    Standaard

    Schitterend werk.

    Echt wel hoog "glam" gehalte!!

    Begrijp ik dat nu juist, na het lakken nog eens poriënvuller?

    Kan je dat dan ook doen als je hout gewoon beitst en lakt, en dan nog eens een filler erop?

    gr,

    F
    Imagine being 90-years-old... What the hell reason would you need to get up in the morning? Playing guitar is the best reason I can give you "les Paul"
    http://vi.be/magnetism
    http://www.youtube.com/watch?v=yxEyX...eature=related

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Dat begint er aardig op te lijken! Ik ben echt benieuwd hoe deze eruit komt glimmend gepolijst
    Die buckocaster op het tdpri gebruikt 2k goop, ik denk dat je dat als vullende lagen prima kunt gebruiken. Dit is ook goed te kwasten. De laatse lagen na het vlak schuren met een preval spuitje.
    Laatst gewijzigd door oigun; 24 januari 2010 om 22:43

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Origineel, na de Blingmaster nu de Blingking.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    thx voor de tip oigun. ik ga nu maar door met het laksysteem waarmee ik bezig ben, I'm this close to perfect surface. Maar nooit meer nog es op deze manier.

    De headstock is ondertussen helemaal klaargelakt. en zelfs zonder polijsten ziet dat er al indrukwekkend uit irl. moeilijk op foto te krijgen, maar je hebt echt wel een diepte effect en glitter: heel het publiek aan de zonnebril: rock 'n roll!!

    ik ook benieuwd maar moet ge-dul-dig blij-ven nu en het niet upfucken met de eindmeet in zicht

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Dit zou anders wel een zonde van al het werk zijn!!
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  8. #108

    Standaard

    inderdaad verneuken op t laatste lootje is altijd zo zuur
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    thx voor de tip oigun. ik ga nu maar door met het laksysteem waarmee ik bezig ben, I'm this close to perfect surface. Maar nooit meer nog es op deze manier.

    De headstock is ondertussen helemaal klaargelakt. en zelfs zonder polijsten ziet dat er al indrukwekkend uit irl. moeilijk op foto te krijgen, maar je hebt echt wel een diepte effect en glitter: heel het publiek aan de zonnebril: rock 'n roll!!

    ik ook benieuwd maar moet ge-dul-dig blij-ven nu en het niet upfucken met de eindmeet in zicht
    Zeker geen andere lak erover gaan doen nu!!! (tenzij je relic wilt)

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    heb er es tuners opgezet, ik gebruik altijd mini gotoh. Maar ik overweeg om op deze later Grover Imperials te zetten, die zijn belachelijk duur, maar wel cool





 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top