Maar als je dan toch de boel aan het oplichten bent, dan verkoop je die maya toch als Fender?![]()
Maar als je dan toch de boel aan het oplichten bent, dan verkoop je die maya toch als Fender?![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Hoewel crap foto's zegt het geestesoog dat dit een Fender Japan is, halverwege jaren negentig. De lak, de contour, de vibe... op zich al scary als je zoiets kan zien, I know.
De dot spacing zou kunnen, dat ziet het geestesoog dan weer niet. Maar goed..
De foto hoort niet bij de tekst, my guess.
Dat is grappig want dat is helemaal niet zoals ik mijn post bedoeld had.. Met typen kun je gewoon moeilijker articuleren als dat je tegen iemand praat en krijg je soms misverstanden.. Mijn excuses
En voor iedereen: Ik zou hem al niet kopen als ie €50.- was, hij is gewoon vernield op deze manier. Maar wie er overheen kan kijken is vast blij met de gitaar?..
Als het inderdaad stickertjes zijn dan is dat mooi, maar zo niet ja dan vind ik hem vernield. Ik heb ze ook weleens op ebay gezien, sawtooth stickertjes, sharkfin stickertjes, maar dit lijkt zo sterk moto..
In ieder geval zolang het plankje te ontdoen is van de stickertjes is er niets aan de hand.
Aan de hand van Fred Dons z'n tip, was het met een paar seconden zoeken op google en vervolgens een daar gevonden site al raak:
http://inlaystickers.ocnk.net/product/289
Het lijkt erop dat het om deze stickers gaat. Mooi zo, dan is het gewoon een leuke Jackson met wat werk (om die dingen er weer af te trekken) voor een niet bijzondere prijs.
Turn it up • Bring the noise
Vandaag alle Epiphones bij de GN meeting eens goed bekeken en het bleek erg moeilijk om 2 dezelfde te vinden. Overal staan de potmeters weer anders en de slagplaat en tunerplaatsing is ook per gitaar verschillend en variërend van netjes tot gewoon slordig.
Oftewel: de neppers lijken niet alleen steeds meer op de echte, de echte beginnen ook steeds meer op de neppers te lijken!
je moet het zien, het is gewoon een gave, jij ziet het niet, ik en sommige anderen wel.![]()
Favorieten/bladwijzers