Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 438 van 1797 EersteEerste ... 3383884284364374384394404484885389381438 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.371 t/m 4.380 van 17961
    Senior Member

Standaard

Maar als je dan toch de boel aan het oplichten bent, dan verkoop je die maya toch als Fender?
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Maar als je dan toch de boel aan het oplichten bent, dan verkoop je die maya toch als Fender?
    Hoewel crap foto's zegt het geestesoog dat dit een Fender Japan is, halverwege jaren negentig. De lak, de contour, de vibe... op zich al scary als je zoiets kan zien, I know.
    De dot spacing zou kunnen, dat ziet het geestesoog dan weer niet. Maar goed..

De foto hoort niet bij de tekst, my guess.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    En waarom zet je er dan "decal op headstock" bij...? waar anders?

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Euh, ik zie niet in waarom ik dat zou moeten uitleggen (beetje minder opgefokt kan ook wel...)

Voor de rest heb ik mensen wel raardere en nog minder verklaarbare dingen zien doen, omdat ze het mooi vonden. De foto is niet duidelijk genoeg om te kunnen zien hoe de "inlays" aangebracht zijn, misschien is het zoals pannekoek al zegt wel met een stift gedaan, who knows.

Wat ik al zeg: op de inlays na lijkt de gitaar verder origineel (bodyvorm en de rest van de onderdelen/het uiterlijk is visueel hetzelfde als een normale JS30DK Dinky. En de prijs is een vanaf prijs die niet bijzonder is voor een dergelijke gitaar.

Voor de eventuele geinteresseerden is het wijselijk te vragen hoe de inlays aangebracht zijn, als het broddelwerk is wat niet te herstellen is, zou ik er niet aan beginnen. Sowieso is het bijzonder slordig gedaan qua plaatsing, je kunt zien dat hoe hoger je op de hals komt, hoe slechter de bliksemschichten passen...
    Dat is grappig want dat is helemaal niet zoals ik mijn post bedoeld had.. Met typen kun je gewoon moeilijker articuleren als dat je tegen iemand praat en krijg je soms misverstanden.. Mijn excuses

En voor iedereen: Ik zou hem al niet kopen als ie €50.- was, hij is gewoon vernield op deze manier. Maar wie er overheen kan kijken is vast blij met de gitaar?..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht

En voor iedereen: Ik zou hem al niet kopen als ie €50.- was, hij is gewoon vernield op deze manier. Maar wie er overheen kan kijken is vast blij met de gitaar?..
    Waar heb je het over..? Vernield..... Er zitten gewoon stickertjes op die gitaar... Die zijn voor een paar dollar te koop in allerlei soorten en maten. Zie ook de post van Fred Dons.
    Laatst gewijzigd door universe777; 16 januari 2010 om 12:14

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door universe777 Bekijk bericht
    Waar heb je het over..? Vernield..... Er zitten gewoon stickertjes op die gitaar... Die zijn voor een paar dollar te koop in allerlei soorten en maten. Zie ook de post van Fred Dons.
    Als het inderdaad stickertjes zijn dan is dat mooi, maar zo niet ja dan vind ik hem vernield. Ik heb ze ook weleens op ebay gezien, sawtooth stickertjes, sharkfin stickertjes, maar dit lijkt zo sterk moto..

In ieder geval zolang het plankje te ontdoen is van de stickertjes is er niets aan de hand.

Senior Member

Standaard

Aan de hand van Fred Dons z'n tip, was het met een paar seconden zoeken op google en vervolgens een daar gevonden site al raak:

http://inlaystickers.ocnk.net/product/289

Het lijkt erop dat het om deze stickers gaat. Mooi zo, dan is het gewoon een leuke Jackson met wat werk (om die dingen er weer af te trekken) voor een niet bijzondere prijs.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Vandaag alle Epiphones bij de GN meeting eens goed bekeken en het bleek erg moeilijk om 2 dezelfde te vinden. Overal staan de potmeters weer anders en de slagplaat en tunerplaatsing is ook per gitaar verschillend en variërend van netjes tot gewoon slordig.

Oftewel: de neppers lijken niet alleen steeds meer op de echte, de echte beginnen ook steeds meer op de neppers te lijken!

Standaard

je moet het zien, het is gewoon een gave, jij ziet het niet, ik en sommige anderen wel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    je moet het zien, het is gewoon een gave, jij ziet het niet, ik en sommige anderen wel.
    Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking? Ik heb vandaag vastgesteld dat er geen 2 dezelfde Epi's in een winkel staan (er stonden er ~12-15) en jij zegt dat ik het niet zie???

Of moet ik nou weer terug lezen in dit topic?

Onderbouw jezelf of zeg niets.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten