Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 437 van 1797 EersteEerste ... 3373874274354364374384394474875379371437 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.361 t/m 4.370 van 17961
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomas_lc Bekijk bericht
    als je nou echt twijfelt kijk dan op www.zxcmusic.com zoals ik al eerder zei daar komt al die troep vandaan
    De link werkt alleen niet

Graag een Gibson/Epiphone Les Paul Goldtop!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Wat zou er mis moeten zijn met deze dan?
    Ziet er legit uit en prijs begint vanaf 200.
    Een 22-fret jackson met inlays wat op de 24e zou zitten als ie er zou zijn, maar dan die inlays op waar de 23e fret zou zitten..

Daarnaast komt de body heel vreemd op me over.. Ik weet niet.. En de inlays ook nog niet eerder gezien..
    Laatst gewijzigd door Quicksilver; 15 januari 2010 om 23:50

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Een 22-fret jackson met inlays wat op de 24e zou zitten als ie er zou zijn, maar dan die inlays op waar de 23e fret zou zitten..

Daarnaast komt de body heel vreemd op me over.. Ik weet niet.. En de inlays ook nog niet eerder gezien..
    Even naast elkaar: de gitaar uit de advertentie en de gitaar zoals je die onder de naam JS30DK Dinky Black overal op internet terug vindt:

De gitaar lijkt me verder in orde, met uitzondering van de inlays. Die heb ik inderdaad ook verder niet terug kunnen vinden en lijken later aangebracht...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Even naast elkaar: de gitaar uit de advertentie en de gitaar zoals je die onder de naam JS30DK Dinky Black overal op internet terug vindt:

[foto]

De gitaar lijkt me verder in orde, met uitzondering van de inlays. Die heb ik inderdaad ook verder niet terug kunnen vinden en lijken later aangebracht...
    Mag jij me uitleggen hoe iemand erbij komt daar geld in te steken, in van die oerlelijke inlays en vervolgend ook waar de 23e fret had moeten zitten laat zetten. Ik vind hem echt gewoon totaal ver***** en dat ie zo raar lijkt komt door de 23e 'fret' denk ik..

Standaard

Mag jij me uitleggen hoe iemand erbij komt daar geld in te steken, in van die oerlelijke inlays en vervolgend ook waar de 23e fret had moeten zitten laat zetten. Ik vind hem echt gewoon totaal ver***** en dat ie zo raar lijkt komt door de 23e 'fret' denk ik..
    misschien is het wel gewoon stift...

dus veel geld zal er wel niet zijn ingestoken, anders zou het er wel een stuk strakker eruit zien!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    misschien is het wel gewoon stift...

dus veel geld zal er wel niet zijn ingestoken, anders zou het er wel een stuk strakker eruit zien!
    Als ik naar de eerste fret kijk lijkt het wat op MOTO en glinstert dat dan zo dat de 12e fret veel meer oplicht dan bv de 5e?

Senior Member

Standaard

Euh, ik zie niet in waarom ik dat zou moeten uitleggen (beetje minder opgefokt kan ook wel...)

Voor de rest heb ik mensen wel raardere en nog minder verklaarbare dingen zien doen, omdat ze het mooi vonden. De foto is niet duidelijk genoeg om te kunnen zien hoe de "inlays" aangebracht zijn, misschien is het zoals pannekoek al zegt wel met een stift gedaan, who knows.

Wat ik al zeg: op de inlays na lijkt de gitaar verder origineel (bodyvorm en de rest van de onderdelen/het uiterlijk is visueel hetzelfde als een normale JS30DK Dinky. En de prijs is een vanaf prijs die niet bijzonder is voor een dergelijke gitaar.

Voor de eventuele geinteresseerden is het wijselijk te vragen hoe de inlays aangebracht zijn, als het broddelwerk is wat niet te herstellen is, zou ik er niet aan beginnen. Sowieso is het bijzonder slordig gedaan qua plaatsing, je kunt zien dat hoe hoger je op de hals komt, hoe slechter de bliksemschichten passen...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    Dan heb jij even een cursus fake-epiphones spotten nodig, want die potmeters zijn zo fout als het maar kan, het schroefje zit veel te ver naar de zijkant, en die brug, tja, volgens mij is dat alleen bij gibsons of het een schroef (fake) of draai (real deal) brug is, maar dat weet ik niet zeker
    De verschillen herkennen tussen echt en nep gaan wel, zeker bij een Gibson of epi lp. Ik had niet goed genoeg gekeken. Die cursus sla ik dus maar over . Ik zie het nu inderdaad ook, forum posten is niet alles op een iPod. Volgende keer iets beter kijken dan maar.

Senior Member

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ik heb mijn twijfels, is niet te zeggen door alleen deze foto's te kijken, in de header staat dat het een maya is, het originele merk is dus vervangen voor een fender decal
    de 12e fret dot spacing klopt niet (dots staan te ver uit elkaar, bij fender MIJ en maya staan ze dichter bij elkaar) en hij ziet er gewoon te nieuw uit

wat betreft de jackson, dat zijn "inlay" stickers, je ziet ze geregeld op ebay en die worden gewoon over de dots geplakt (en zijn ook zo weer te verwijderen)
    life sucks and then you die

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten