Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 35

Discussie: Esp 2010

Standaard

ik kijk niet meer naar esp,t blijkt 9/10 een ltd te zijn.van die lullige gitaartjes.
    al heb ik eens een echte esp bespeeld en voor mn gevoel een kruizing tussen een goede lp en ibanez te zijn.dit viel me niet tegen!mooi ding dat goed klonk en speelde.
    maar ik denk dat ik dan maar toch naar de caparison blijf kijken.

Senior Member

Standaard

Waar slaat dat nou weer op, als t 'een LTD blijkt te zijn' moet je gewoon even beter op de headstock kijken, staat duidelijk LTD op dan. Sowieso zijn LTD's ook helemaal niet slecht, zeker de wat duurdere niet. De EC-1000 bv is egt een top gitaar hoor! Vind m persoonlijk beter spelen dan welke gibson les paul dan ook.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    ik kijk niet meer naar esp,t blijkt 9/10 een ltd te zijn.van die lullige gitaartjes.
    al heb ik eens een echte esp bespeeld en voor mn gevoel een kruizing tussen een goede lp en ibanez te zijn.dit viel me niet tegen!mooi ding dat goed klonk en speelde.
    maar ik denk dat ik dan maar toch naar de caparison blijf kijken.
    Over lullig gesproken.. Jij hebt geen enkel idee hoe erg je jezelf nu voor lul hebt gezet.. Zoals Gothra al zei: dan kijk je op de headstock?
    Daarnaast, LTD's zijn lullige gitaartjes? Nog nooit bespeeld zeker, want ondanks dat ik gek ben op Jackson kan ik beamen dat er zeker weten niets mis is met de LTD gitaartjes, die zijn goed waar voor je geld dus ikk snap niet wat jij lullig vind..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    ze lijke heel erg op schecters!wel knappe plankjes
    deze vind ik ook wel heel vet!
    Ik vind deze nou weer oerlelijk, een uit zen verband getrokken les paul

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Nou, ik vind de EC modellen toch wel mooier maar of dit nou lelijk is.. Ik ben er nog niet over uit.. Bijzonder zijn ze wel..

Standaard

Ja, ik weet ook niet wat ik er nou precies van dit model moet vinden

Silverburst en relics zijn in ieder geval niets voor mij

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Meer een Viper model waarvan ze een singlecut hebben gemaakt...spuuglelijk idd.
    Die Vipers daarentegen...lekker hoor

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothra Bekijk bericht
    ... De EC-1000 bv is egt een top gitaar hoor! Vind m persoonlijk beter spelen dan welke gibson les paul dan ook.
    Heb zowel een EC-1000 als een Gibson (traditional) en dat zijn toch 2 totaal verschillende instrumenten (buiten de vorm)...

Senior Member

Standaard

[QUOTE=mesaman;2259044]ik kijk niet meer naar esp,t blijkt 9/10 een ltd te zijn.van die lullige gitaartjes.

LTD's slecht? Lullige gitaartjes? Dan heb je nog geen goede LTD bespeeld maat.
    Ik heb een keer een LTD EC deluxe vergeleken met de ESP EC en eerlijk waar,ik merkte qua sound en speelcomfort helemaal niks (EMG's hebben daar natuurlijk wel wat mee te maken).
    Qua afwerking was de ESP iets knapper,dat dan weer wel.
    Ik heb een broertje dood aan zusterbedrijfjes als Epiphone,Squier enz. Ik ga niet zeggen dat ze 'all bad' zijn maar ik hou gewoon van the real thing.
    Voor LTD maak ik graag een uitzondering,een 400 serie of deluxe komt dan ook zeker eens in mn collectie (als ik de staatsloterij win gewoon ESP natuurlijk,want dat heeft wel mn voorkeur stiekem).

Whatever,long story short; LTD's zijn prima planken vanaf de 400 serie,de rest laat ik wel met rust...cheap ass rotzooi

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht

Whatever,long story short; LTD's zijn prima planken vanaf de 400 serie,de rest laat ik wel met rust...cheap ass rotzooi
    Ik kan er niets aan doen maar dat zou ik graag even opklaren: de 200-serie zijn ook prima, en dat valt prima mee. Ze doen niet onder voor de x-serie van jackson! Met name de Alexi-200 (en de KH ook) zijn erg fijne gitaren hoor!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten