Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
Het is jammer dat de M9 niet door een PP gevoed kan worden, maar goed. 1 extra adaptertje op mijn board is nu ook weer niet zo'n ramp.

Ik ben overigens al door mijn honeymoon periode heen met de M9 en ben er nog steeds enthousiast over. Zo veel goede geluiden uit zo'n compact pedaal maken dat ik alle nadelen wel voor lief neem. Ik denk er zelfs sterk over om ook de M13 aan te schaffen voor de extra opties.
Heb je geen last van brom met de adapter in de buurt van de M9? Zit die dicht bij je M9 op je board? Ik heb verhalen gelezen van mensen die hun adapter ver uit de buurt van hun M9 of M13 moeten houden ivm met bijgeluiden. Ik weet niet of hier nog een verschil in zit tussen de M9 of M13.

Ik heb mijn M13 trouwens nu een weekje. Ik heb er tot nu toe een keertje met mijn Shiva mee kunnen spelen maar kon hem toen niet aansluiten in de fxloop. Dat ga ik zondag proberen maar zelfs met de delays voor een flink gain kanaal was ik erg tevreden. Binnenkort verder testen want ik heb hem in de oefenruimte laten liggen.