Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 434 van 1797 EersteEerste ... 3343844244324334344354364444845349341434 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.331 t/m 4.340 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Niet dat ik ze hoef, maar hoe zie jij dat?
    Ik zou ook denken dat het humbuckers zijn en denk dat de advertentie ook wel oprecht is. Evenzogoed mooi dat je dat weet, Geert ! Weer wat geleerd...
    Waarvoor dank.

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Niet dat ik twijfel aan de bedoelingen van de verkoper of de vraagprijs, maar ik geloof denk niet dat deze gitaar gemaakt is in 1980. Volgens mij komt deze Greco uit 1990. Is er iemand die dit kan ontkrachten cq bevestigen?

http://link.marktplaats.nl/306928016

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    Niet dat ik twijfel aan de bedoelingen van de verkoper of de vraagprijs, maar ik geloof denk niet dat deze gitaar gemaakt is in 1980. Volgens mij komt deze Greco uit 1990. Is er iemand die dit kan ontkrachten cq bevestigen?

http://link.marktplaats.nl/306928016
    Het serienummer zegt dat het beiden kan haha ^^. De gitaar heeft echter een O die open is aan de bovenkant, dit betekend (volgens mij) dat hij niet uit 1980 kan zijn, toen hadden ze nog heen open O's (als ik het altijd goed onthouden heb namelijk pas in 1982 bij wat exemplaren). Volgens mij behoort deze gitaar tot de Mint Collection Series, maar hier zou een kenner (Wietse? Geert?) zich even over moeten buigen ^^. Wellicht dat ik de plank helemaal mis sla.

edit: zijn overigens prima gitaren over het algemeen .
    Laatst gewijzigd door Chocola; 13 januari 2010 om 00:55
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

De open O en het feit dat het hier een Mint Collection exemplaar betreft (zeker geen begin jaren 80) deden mij ook al besluiten dat het een jaren 90 exemplaar betrof. Ik heb zelf namelijk ook al een soortgelijk exemplaar in huis.
    Edit: en idd zijn het prima gitaren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Als je naar de onderzijde kijkt, zie je bij twee gaatjes dat die donkergrijs kleuren (magneet) en twee gaatjes kleuren zwart (lege ruimte, geen magneet).
    ik hoef bij die op marktplaats niet eens de onderkant te zien, de koppen van de polepieces zeggen mij al genoeg, de koppen daarvan liggen boven op de kap en kan je er niet in weg draaien.
    als je ze oppakt merk je het ook wel trouwens, ze zijn veel te licht.

en toch klinken deze neppers wel lekker, erg p90 achtig met weinig gebrom, de meeste mensen merken het niet eens als het ze niet verteld wordt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    De open O en het feit dat het hier een Mint Collection exemplaar betreft (zeker geen begin jaren 80) deden mij ook al besluiten dat het een jaren 90 exemplaar betrof. Ik heb zelf namelijk ook al een soortgelijk exemplaar in huis.
    Edit: en idd zijn het prima gitaren
    De verkoper denkt zelf wel dat hij uit 1980 komt (ik had jullie reacties gecopypasted).

De SG moet minimaal € 400,- opbrengen maar voor dat geld kun je volgens mij ook de Standard uitvoering krijgen van een paar jaar eerder... Toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    ik hoef bij die op marktplaats niet eens de onderkant te zien, de koppen van de polepieces zeggen mij al genoeg, de koppen daarvan liggen boven op de kap en kan je er niet in weg draaien.
    als je ze oppakt merk je het ook wel trouwens, ze zijn veel te licht.

en toch klinken deze neppers wel lekker, erg p90 achtig met weinig gebrom, de meeste mensen merken het niet eens als het ze niet verteld wordt.

Ze klinken inderdaad lekker en ik vind ze eigenlijk ook lekker helder klinken, en prima P90 surrogaat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    De verkoper denkt zelf wel dat hij uit 1980 komt (ik had jullie reacties gecopypasted).

De SG moet minimaal € 400,- opbrengen maar voor dat geld kun je volgens mij ook de Standard uitvoering krijgen van een paar jaar eerder... Toch?
    Ik denk dat je voor tussen de E 400,00 a E 500,00 een jaren 80 editie kunt kopen ja

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik denk dat je voor tussen de E 400,00 a E 500,00 een jaren 80 editie kunt kopen ja
    Maar volgens die poster is het dus geen model uit 1980, ik denk ook van niet maar weet het niet zeker .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard Fender Deluxe USA, of Lite Ash Korea?

Kunnen de echte Fender kenners hun licht laten schijnen? Had bijna een ruilvoorstel gedaan, maar twijfel nu.

Op gitaarnet staat een Fender strat, die aangeboden wordt als een Fender Stratocaster de Lux Ash (Deluxe Ash), maar volgens mij ziet hij er uit als de goedkope Fender lite ash strat uit Korea. http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=119613
    Volgens de Fender website (http://www.fender.com/products/searc...tno=0101400752) zou de gitaar gewoon een witte slagplaat metFender pickups moeten hebben, maar er zit een simpele zwarte slagplaat op met (zo te zien) Seymour Duncans. Dit komt niet overeen met een Deluxe, wel met een Lite Ash.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten