Als ik het crunch/lead kanaal van mn versterker bij de modulatiepedalen aanzet, klinkt t idd niet bepaald fantastisch, om het maar even zachtjes te zeggen. Alleen gebruik ik bijna altijd gewoon mn Odrives/Dist/Fuzz voor mn lead, het kanaal op de versterker staat (bijna) nooit aan, dus daar heb ik niet veel problemen mee. Met het clean kanaal voor/na merk ik weinig verschil, en als er al verschil is niet zozeer in negatieve/positieve zin. Ook maakt de equalizer (op mn bord) veel uit in hoe de modulatie klinkt. Zo kan ik makkelijk als ik behoorlijk extreme modulatie aan heb staan de "pieken" in de wave van mn flanger/phaser regelmatiger laten klinken.
Simpel uitgelegd zorgt die feedbackknop ervoor dat het signaal enorm vaak door het pedaal gejaagd wordt. Dit geeft zoals jij het zegt inderdaad allemaal piepen en knarsen :P wel toffe knop om mee te rotzooien om de zoveel tijd xD
ik heb zo'n pedaal echter ook apart.. een klein pedaaltje met 1 knop. daar zit dan een FX loop in, waar je opzich je hele pedalboard in kunt stoppen, dan krijg je dus nog ergere bliepjes en knarsjes en random tones doordat het signaal dan enorm vaak door je hele pedalboard wordt gesjeesd.
Het is overigens een clone van een Death by Audio Sonic Annihilation.
Favorieten/bladwijzers