Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 923 van 1214 EersteEerste ... 4238238739139219229239249259339731023 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.221 t/m 9.230 van 12136
    Senior Member

Standaard

Dit is de 2×12 versie.

Sja! Het is zeker geen slechte versterker. Gain kanaal wel erg onbruikbaar, tenzij je houdt van hele schellige knarsende korrelige saus.

Clean kanaal is oke, gebruik het kanaal alleen nooit zonder pedalen. Marshall bluesbreaker staat altijd aan, voor minder gain gebruik ik de volumeknop op mn gitaar.

Versterker is zeer slecht te repareren ivm het feit dat de hele electronicabak andersom (op zn kop dus) in de versterker zit, waardoor je het hele ding uit elkaar moet halen.

Maar al met al vind ik de sound die ik er nu uitkrijg best prettig. Echter deze amp wordt zsm vervangen door een ceriatone HRM.

Wat voor slechte dingen heb je er allemaal over gehoord?

Groetjes!

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samder Bekijk bericht
    Versterker is zeer slecht te repareren ivm het feit dat de hele electronicabak andersom (op zn kop dus) in de versterker zit, waardoor je het hele ding uit elkaar moet halen.
    Da's bij vrijwel iedere combo zo.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Dit is mijn pedalboard , ik zoek alleen nog een koffer waarie mooi inpast xD had ik misschien beter eerst naar kunnen zoeken magoed

van gitaar naar amp: Gitaar (Dean Razorback/Squier Tele) > Boss CS-3 compressor (gemod voor minder ruis) > Digitech Whammy 4 > Pearl OD-05 (overdrive) > B-29, (Fuzz factory + Treble/bass control + Booster + Feedbacker) > Crybaby from Hell Wah > Funk O matic (Lovetone Meatball based Envelope Filter) > Washburn Soloist Distortion > Artec Vintage Phase shifter > Boss BF-3 Flanger > Artec Graphic Eq > Carl Martin Red Repeat > Amp (ENGL Thunder Reverb)

ow en.. in de dry output van de Whammy zit nog een stemapparaat van de LIDL xD

Vind t zelf een zeer bruikbaar bord waar ik alles mee kan wat ik wil

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Da's bij vrijwel iedere combo zo.
    Is dat zo? My bad. In ieder geval, de reperateur vertelde me dat vooral deze combo door bepaalde factoren moeilijk te repareren is. Weet niet precies meer waarom. En vaak ook veel geld kost ivm de selchte constructie waardoor de reperateur veel uren moet maken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the feable Bekijk bericht
    Hoe is die Rotomachine? Kun je er veel sounds uithalen? Ben nog steeds op zoek naar een veelzeidige Chorus/vibrato/rotary!
    Die rotomachine is redelijk. De sounds zijn op zich goed en hij is inderdaad behoorlijk veelzeidig in te stellen. Met wat oefening is die zacht/ hard intrapknop ook prima te bedienen.

Het nadeel is dat ie een stuk donkerder klinkt dan je cleane signaal en je het effect niet met je cleane signaal kan blenden. Dat zou ideaal zijn. Voor het wat extremere werk is hij prima. Van redelijke leslie sounds tot meer Univibe achtige dingen. Een subtiele chorus is er niet uit te halen.
    prut...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Die rotomachine is redelijk. De sounds zijn op zich goed en hij is inderdaad behoorlijk veelzeidig in te stellen. Met wat oefening is die zacht/ hard intrapknop ook prima te bedienen.

Het nadeel is dat ie een stuk donkerder klinkt dan je cleane signaal en je het effect niet met je cleane signaal kan blenden. Dat zou ideaal zijn. Voor het wat extremere werk is hij prima. Van redelijke leslie sounds tot meer Univibe achtige dingen. Een subtiele chorus is er niet uit te halen.
    Ik vind em ook vreselijk kleuren als ie uitstaat. Daar kon ik op een gegeven moment niet meer mee werken.

En ik vond de geluiden die je eruit haalde het niet halen bij mn oude Univibe qua diepte en organiciteit.......
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Banned

Smile

Even voor Ellisvertellis...

Hieronder mn pedalboard. Ik heb een Fender Blues Jr en een 2x12 Deville (net als jij geloof ik toch?). Die amps laat ik clean.. Echt Fender-like clean zodat ik altijd clean blijf, hoe hard ik ook mn best doe.

Dan gebruik ik de Ts-9 als lichte crunch met de gain op ongeveer 10 uur (schuin omhoog naar links dus). Op de onderste foto staat de tone knop exact de andere kant op als hoe ik hem meestal heb, wisseld nog wel eens.

En daarvoor staat de Ds-1 om de Ts-9 te boosten voor meer scheur of bijv solo's. Daarvan staat de gain iets verder open.. Het pedaal ruist nogal als je veel gain gebruikt dus ga ik niet verder dan ongeveer 2 uur. Tone hou ik net onder de helft.

Bij solo's trap ik mn Mxr boost in. En zo heel af en toe gebruik ik ter afwisseling de overdrive daarvan. Die andere pedaaltjes op de onderste foto zijn voor jams en/of thuis pielen..

Grt DeiDRa!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samder Bekijk bericht
    Ok hier mijn vrienden:

Gebruik jij ook een showmaster 48?
    deze lijkt namelijk wel groter dan de showmaster 48.

Senior Member

Standaard

Nope, deze heb ik laten maken bij proflite

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Dit is mijn pedalboard , ik zoek alleen nog een koffer waarie mooi inpast xD had ik misschien beter eerst naar kunnen zoeken magoed

van gitaar naar amp: Gitaar (Dean Razorback/Squier Tele) > Boss CS-3 compressor (gemod voor minder ruis) > Digitech Whammy 4 > Pearl OD-05 (overdrive) > B-29, (Fuzz factory + Treble/bass control + Booster + Feedbacker) > Crybaby from Hell Wah > Funk O matic (Lovetone Meatball based Envelope Filter) > Washburn Soloist Distortion > Artec Vintage Phase shifter > Boss BF-3 Flanger > Artec Graphic Eq > Carl Martin Red Repeat > Amp (ENGL Thunder Reverb)

ow en.. in de dry output van de Whammy zit nog een stemapparaat van de LIDL xD

Vind t zelf een zeer bruikbaar bord waar ik alles mee kan wat ik wil
    Vind jij modulatie pedalen niet volkome kut klinken 'voor' de thunder? die amp heeft echt gemaakt dat ik extra kabels nodig had voor die damn fx-loop. maar opeens klinkt alles mooi.
    wat is een feedbacker precies? ik zou graag een knopje hebben dat de boel laat vluiten en knarsen en piepen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten