update....

ik had van de week 3 lagen binding aan elkaar gelijmd met aceton. Handig apparaatje gekocht van Stew, alleen had ik binding van stew en van mainmusic. waarschijnlijk is de samenstelling van beide bindings niet helemaal het zelfde. Die van main music smolt niet lekker samen met die van stew.

Het plan was dus om een cream/zwart/cream randje te creeren. dat zou ook het mooiste uitkomen met de zwarte burst die ik in gedachten had..

helaas lukte dit dus niet. de mainmusic binding liet los...

een beetje uit het veld geslagen ging ik verder met de resterende zwart/cream binding... gelukkig was het creamlaagje wat nu ontbrak zo dun dat het niet uitmaakte voor de diepte van de gefreesde "sponning"

toen ik eenmaal de binding gelijmd had

Schoot me opeens te binnen dat het zwarte randje geen nut meer zou hebben omdat ik een zwarte burst wilde... nou ja, dan maar geen burst en helemaal groen... ook mooi!

nadat de lijm droog was mijn schraapstaal gepakt en aan de slag.
je ziet hier hoe het eruit zag... zwart/cream.... best mooi

Het was best veel.. mijn zoon zei, kan je dat niet frezen?? hee, goed idee...
dus frees gepakt met het goeie freesje en hup aan de slag... bij de eerste aanraking trok de frees de binding eruit en stuk.... SLECHT PLAN DUS...

maar ja, kan moeilijk die jongen de schuld geven! geen foto btw...

Dus alle overige binding er maar afgetrokken. De maten voor een nieuwe combinatie binding ingesteld op de frees ( iets dieper dit keer - minder schrapen) en een nieuwe sponning gefreesd

Helaas is mijn binding nu op en moet ik straks nieuwe bestellen... dus dat moet nog even wachten..

Verder heb ik de gaten geboord voor de tuners...

Ik had helaas geen plaatje meer om een truss rod cover te maken dus moest het maar uit 2 stukken.

Wel goed gelukt moet ik zeggen, het is dat ik het weet maar anders is het volgens mij niet te zien..

Helaas is de dag altijd eerder voorbij dan je wilt... Je neemt je van alles voor maar meestal lukt maar de helft...

enniewee, tot slot de werkplaats een beetje opgeruimd en een laatste foto gemaakt...

en ik had zo graag een stain begin willen maken vandaag....

nou ja, wat in het vat zit...

tot binnenkort maar weer

gr

@je