Zou jammer zijn als het een mooie combi was met die Les Paul, maar dat het kut klinktLiever een lelijke versterker met mooie sound
Maaruh; mooie aanwinst!
Zou jammer zijn als het een mooie combi was met die Les Paul, maar dat het kut klinktLiever een lelijke versterker met mooie sound
Maaruh; mooie aanwinst!
Gezocht: Ibanez DE7
Favorieten/bladwijzers