Grappig dat je mn gevoelens zo verwoord.
Zelf ben ik al jaren bezig met de mix van "direct signaal klinkt het beste" en "fx erbij zijn geweldig maar door alle kabels en mogelijkheden krijg je een stukje verlies".
Door dat verlies voor lief te nemen en te kiezen voor een veelzijdigere oplossing hoop ik een leuke kleine rig erbij te hebben straks.
Het hoeft voor mij niet perse de ultra te zijn maar ik dnek dat ik toch iemand ben die daar uiteindelijk wel bijh terecht kom.
We zullen wel zien en als het echt moet dat koop ik m wel nieuw maar op de een of andere manier steekt het me als ik de volle mep moet betalen. Voelt een beetje aan als een wit overhemd dragen terwijl ik altijd donkere overhemden draag...
In ieder geval erg leuk dat je zo enthousiast bent. Zelf werk ik meestal met vrijwilligers en weekend werkers aan de knoppen en ik weet dat het podium geluid vaak niet in de zaal wordt weergegeven. Vaak hoor ik een gitarist op een fender strat spelen in de zaal terwijl ik zelf op een les paul sp0eel
De geneugten van goede geluidsmensen kom ik maar heel weinig tegen en dan is mn mooie setup ook alleen maar leuk voor mezelf. Natuurlijk prikt het voor mij lekker door de mix en speelt het enorm lekker en daagt het ook uit een stapje verder te doen maar het is leuk als het in de zaal ook goed klinkt
Dat hoop ik dus ook wel een beetje te gaan krijgen...

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers