Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 218 van 904 EersteEerste ... 118168208216217218219220228268318718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.171 t/m 2.180 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Prijzen van 1000+ euro doen ook mee,nog meer zelfs als de orginele case en papieren er bij zitten.
    Heb hier verschillende SQ's (strat, tele en bullet) en een JV staan en ik zou ze niet willen ruilen tegen een USA exemplaar.

TIP voor Sjoerd5; Volg eens een paar veilingen op Ebay, dan krijg je een goed beeld van wat de prijzen doen. Er staat nu ook een setje PU's op van een JV http://cgi.ebay.com/1982-Fender-Red-...item255802ae1a, die gaan weg voor bijna het dubbele van wat jouw bod.

Óf ga voor een bullet uit de SQ serie, dat moet wel lukken voor 250,-, of neem er een ui de silver series.
    of trek de portemenee goed en koop een JV exemplaar

Senior Member

Standaard

Dam'n krijg nu opeens wel erg last van GAS, wordt waarschijnlijk een slapeloos nachtje, eens goed overdenken of ik mijn Tele niet te ruil aan ga bieden tegen de JV strat.

Zat laatst al te twijfelen, toen op gitaarmarkt een JV tele werd aangeboden, om mijn SQ strat, met bijleg van mijn kant te ruil aan te bieden. Maar eigenlijk wil ik géén van mijn gitaren kwijt, en om nou ineens geld op tafel te leggen en 'm gewoon te kopen, heb ik er nu niet voor over.

Standaard

Ik kan een, wellicht leuk, setje aanschaffen voor een 120 euro en wel:

Een Epiphone SG G-310 Junior en London City MVG-100 versterkertje. Ik ben dus een totale nitwit met de gitaar en hoop hiermee een leuk beginnetje te kunnen maken...

Is het wat?

Senior Member

Standaard

De london city versterker ken ik op zich niet, de epiphone is een echt beginnersmodel van epiphone..
    voor het geld wel een leuk setje, maar de vraag is hoeveel je zelf hebt te besteden,
    voor iets meer geld kun je gaan kijken naar een middenklasse gitaar ipv een beginnersmodel.
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maleco Bekijk bericht
    De london city versterker ken ik op zich niet, de epiphone is een echt beginnersmodel van epiphone..
    voor het geld wel een leuk setje, maar de vraag is hoeveel je zelf hebt te besteden,
    voor iets meer geld kun je gaan kijken naar een middenklasse gitaar ipv een beginnersmodel.
    Thanks voor de reactie... Nou ja, op zich heb ik wel meer te besteden maar mijn probleem is vaak dat ik impulsief dingen ga kopen om het daarna meer aan te raken hehe.

Dus in dit geval is het een kleine investering en mocht ik echt bezig blijven met het spelen ben ik zeker van plan wat meer uit te geven. Maar al kan ik hier een jaar mee vooruit als beginner dan weet ik in ieder geval dat het geen bevlieging is en ik gerust wat meer neer kan leggen...

Senior Member

Standaard

op die manier ben ik ook begonnen

Nu weet ik niet wat de rest voor advies heeft over de versterker (die bepaalt grotendeels je geluid) maar als je puur en alleen wil kijken of het iets voor je is dan lijkt mij de gitaar wel geschikt, het is in ieder geval al tweedehands dus meestal is het dan ook voor een zelfde prijs weer te verkopen mocht het niks blijken te zijn. Je moet natuurlijk altijd proberen of je nog wat van de prijs af kan krijgen
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

Standaard

Het is de moeite niet om er een nieuw topic voor te plaatsen dus doe ik het hier maar.

Is 270 euro niet heel goedkoop voor een epiphone standard? Dit zijn toch degelijke epiphones? Ik vind hem er erg goed uitzien

http://cgi.benl.ebay.be/New-Epiphone...item3a5663220a

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dwaajt Bekijk bericht
    Het is de moeite niet om er een nieuw topic voor te plaatsen dus doe ik het hier maar.

Is 270 euro niet heel goedkoop voor een epiphone standard? Dit zijn toch degelijke epiphones? Ik vind hem er erg goed uitzien

http://cgi.benl.ebay.be/New-Epiphone...item3a5663220a
    Is ie echt en krijg je dezelfde gitaar als op de foto's? Dan is het niet duur nee...

Senior Member

Standaard

239 pond is iets meer dan 270 euro volgens mij.
    +-400 euro toch?
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

bij mij staat eronder:
    Ongeveer EUR 269,00

Ik heb het nagekeken aan de hand van een online money converter en het klopt hoor.
    Hij heeft 100% positieve feedback. De mensen lijken zeer tevereden over zijn gitaren.
    Laatst gewijzigd door dwaajt; 4 januari 2010 om 17:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten