dat motief op de hals is sick man!
dat motief op de hals is sick man!
Zoals we bij tattoos altijd zeggen van tribal komt heibel.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
ehm...hoe bedoel je dat?
Toch nog maar een extra bus zwarte en blanke lak besteld, er waren een paar plekjes die niet zo mooi waren als ik wilde dus die gaan overnieuw. Voor m'n pws kan ik er wel mee aankomen maar als ik hier op t forum foto's wil zetten moet het toch er wel -tot zover dat mogelijk is bij een eerste gitaar bij mij- fatsoenlijk uitzien
een paar plekjes dus even overnieuw spuiten, de slagplaat maken en een andere humbucker van vox humana opgestuurd gekregen waar je deze keer wél de coils kan splitten (dr stond een fout op de site)
hopelijk kan ik op 30 januari op de open dag van m'n school spelen![]()
gister een van de backplates gemaakt, de slagplaat, daar moet ik vandaag nog de pickupgaten in uitzagen.
de rand van de slagplaat langs een verzinkboortje in de kolomboor gehaald, wordt nog best ok als je er met wat schuurpapier langsgaat
en jemig wat een resultaat met polijsten zeg! net zo spiegelend als een piano, maar nu zie ik ook wel dat lakken niet mijn sterkste punt is... wat een ongelijkheden zeg... of ik moet gewoon nog wat oefenen, ik weet iig nu hoe het niet moet voor de volgende gitaar...
oh en de vormen zijn eigenlijk helemaal niet als tribals bedoeld, ik heb meer afgekeken bij deze Art Nouveau gang en daar m'n eigen draai aan gegeven:
maar het lijkt wel wat op tribals ja![]()
Laatst gewijzigd door DanielL; 31 januari 2010 om 15:56
Het is dus niet gelukt om op de open dag van je school te spelen?
Da's wel jammer..
nopemaar ik had het druk genoeg, maar de profielwerkstukpresentatie zelf is op dinsdagavond 16 februari, en dat moet zeker wel gaan lukken, alleen nu heeft mijn docente voorgesteld dat het toch wel erg leuk zou zijn als ik in de pauze van de presentaties zelf wat zou spelen, dussss ik heb wat bandleden bijelkaar gescharreld en heb, als ie donderdag af is, nog exact 2 keer om te repeteren, en 2 weken om gitaar te leren spelen (ja, dit wordt m'n eerste elektrische gitaar =P) hoewel ik wel een beetje akoestisch kan spelen, maargoed, hopen dat ik de deadline van donderdag/woensdagavond haal
oh...noujaaa vooruit, jij je zinmaar wat is er nou precies mis met tribals?
![]()
Laatst gewijzigd door DanielL; 31 januari 2010 om 18:21
Tribals waren imo wel de meest inspiratieloze modevlaag in de tattoo wereld, het zijn meestal de zelfde soort mensen wat je er mee ziet die het alleen maar gaay over een tattoo hebben omdat het stoer is en een betekenis hebben, doe eens normaal daar moet je bij nadenken.
Het tekenen en tattooeren van tribals (ja ik doe het ook wel eens want er zijn nog steeds wel mensen die ze willen) is wel het saaiste kutwerk wat je kan doen.
Daarintegen vind ik het polynesische, pacifische en maori werk wel mooi want daar zitten meestal jijst hele diepe betekenissen en verhalen in.
Veel mensen die het eerst stoer vinden om een tattoo te nemen en zonder na te denken maar een tribal nemen en later echt gaan kijken na de rest van de tattoostylen krijgen vaak spijt van hun tribals ik hoop dat je dat niet met je gitaar krijgt.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
ah zo, nee ik snap je, maar ik zou het ook nooit als tattoo willen hoor=P gelukkig loop ik niet 24/7 met deze gitaar om m'n schouder. maar het is in dit geval dus niet zo bedoeld, maar meer als lijnen die de gitaar accentueren en niet als een of ander modeverschijnsel, ik had dr nog niet eens over nagedacht. maar er zitten ook niet hele diepe betekenissen achterbehalve dat de leuke bijkomstigheid is dat het sómmige mensen afleidt van de onvolkomenheden van de gitaar
![]()
Eindelijk is hij dan toch min of meer af, ik moet nog iets meer polijsten, de knopjes vastlijmen en de backplate eropschroeven, maar ik heb toch even wat foto'tjes gemaakt:
Elektronica:
Een verschrikkelijk nette slagplaat
Een van de mooie knopjes, weet iemand wat voor hout dit is? Het lag bij de proefstaaltjes bij Amsterdam Fijnhout
(de lak is niet zo netjes geworden als ik wilde...maarja volgende keer beter... -en het beschermfolie moet nog van de slagplaat-)
Er komen snel foto's van betere kwaliteit maar de batterijen van het fototoestel zijn even op![]()
Favorieten/bladwijzers