Volgens mij ben ik je bij Erik v. H. tegen gekomen toen je de eerste keer daar kwam om je Hook te laten modificeren. Ik had net mijn nieuwe R40 opgehaald en toen waren wij allebei met die pedaltjes bezig
Jammer te horen dat ze het ploppen niet hebben kunnen oplossen voor je. Ik heb helaas ook wat issues. Volgens mij is dat hier al eerder genoemd, maar ik krijg ook een harde plop als ik em in standby zet en bij mij begint ie pas geluid te geven als ie voorbij stand 2 is op beide volume channels en dat kan soms net ff te hard zijn. Ik heb dat ook gemeld bij Erik, maar ik kreeg letterlijk te horen dat ik geen problemen moest zoeken die er niet zijn! Maar goed, na de nodige discussie zijn die punten toch bij Leendert terecht gekomen en ik kreeg toen van Erik via de mail te horen dat het ploppen zo hoort, want dat doen ze allemaal en die volume kwestie moest ik maar oplossen d.m.v. een effect apparaat in de fx-loop. Case-closed en daar moet ik het maar mee doen.
Voor de rest is het wel een te gekke versterker die heel dynamisch is en heel erg goed reageert op je aanslag. Vooral bij de clean channel. Ik merk nu wel nadat ik er een klein tijdje mee gespeeld hebt, dat ie een beetje teveel mid heeft en dat niet eruit krijg via de toonregeling. Ik dacht eerst dat het aan mijn gitaar lag, maar ook bij andere gitaren heeft ie dat. Na het voorgaande durf ik er eigenlijk niet mee terug, maar ik weet ook niet of daar wat aan te doen is.
Jammer van het ploppen, maar ik vond die Captain van jou ook te gek klinken. Het beukte behoorlijk, ook zonder pedalen ervoor
Misschien toch ook maar een keer een Captain![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers