Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 424 van 1797 EersteEerste ... 3243744144224234244254264344745249241424 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.231 t/m 4.240 van 17961
    Senior Member

Standaard

Laten versturen naar kennissen in de US and A die hem vervolgens naar NL verschepen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    misschien dat de neck usa is maar de rest van de gitaar zeker niet (goedkope aziatische floyd, de usa jacksons hebben een ofr of een schaller licensed, deze body is ook gefreest voor een kopie floyd dus het is zeker geen aftermarket floyd)
    verder lijken de pickups mij op het eerste gezicht geen sd's maar om dat zeker te weten zou ik scherpere foto's moeten zien

http://link.marktplaats.nl/307811891
    Verhaal lijkt niet te kloppen. Bij Jackson betaal je wel meer voor een custom dan 2800 geloof ik (vraag het anders op het Jacksonforum). Hij zegt dat hij 'destijds' 2800 kostte, terwijl dat ding zo goed als nieuw lijkt. Ook vraag ik me af wie er in godsnaam een bolt on RR zou bestellen bij de custom shop. Ook zou ik wel iets anders dan 'Jackson USA' op een custom laten zetten, maar of dit normaal is voor de Jackson CS weet ik niet. De pickups lijken inderdaad geen Duncans, ze lijken daarentegen wel scheef te zitten. Op de trem is de gebruikelijke 'licensed by...' tekst te lezen dus dit is ook geen OFR. De neck zit vast aan de body op de verkeerde plek lijkt het.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Laten versturen naar kennissen in de US and A die hem vervolgens naar NL verschepen
    Opgelost dan...Nu nog even snel een Paypal account regelen

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/307442319

Ik zocht via google wat informatie, maar vind alleen maar masterbilt (geen spelfout) akoestische gitaren, geen elektrische. Ook niet op de Epiphone website. Is die sticker er gewoon opgeplakt buiten de fabriek?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/307442319

Ik zocht via google wat informatie, maar vind alleen maar masterbilt (geen spelfout) akoestische gitaren, geen elektrische. Ook niet op de Epiphone website. Is die sticker er gewoon opgeplakt buiten de fabriek?
    tis wel een vreemde Epi inderdaad, maar het kan een vroege Koreaan zijn, daar zaten wel vaker rare typen tussen..

Tremsysteem en tuners komen wel overeen en logo is correct en staat op de juiste plaats.

En de Koreanen plakten wel vaker rare stickers op de Epi's.

Senior Member

Standaard

Stickertje dat ie ergens vandaan heeft.
    Volgens mij vindt de verkoper het grapje ook redelijk obvious.

Senior Member

Standaard

Dit soort modellen van epiphone kom je wel vaker tegen, de V versie dan.
    Hij is volgens mij wel wat kleiner dan een normale explorer en heeft volgens mij ook een geschroefde hals. Ik heb er nog nooit op kunnen spelen dus hier kan ik niet over oordelen. Prijs lijkt me wel redelijk.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Ik heb er een gehad en snel weer verkocht. Was mijn tweede gitaartje. Toendertijd zo rond de driehonderd gulden nieuw. De mijne was van multiplex en klonk voor geen meter.
    De balans was ook niet zo heel tof.
    *edit*
    Hij is inderdaad aanzienlijk kleiner dan een echte explorer. Een nieuwere epi explorer is IMO een betere keuze. Die is in iedergeval meer correct qua shape.
    Laatst gewijzigd door universe777; 1 januari 2010 om 13:59

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door universe777 Bekijk bericht
    Ik heb er een gehad en snel weer verkocht. Was mijn tweede gitaartje. Toendertijd zo rond de driehonderd gulden nieuw. De mijne was van multiplex en klonk voor geen meter.
    De balans was ook niet zo heel tof.
    *edit*
    Hij is inderdaad aanzienlijk kleiner dan een echte explorer. Een nieuwere epi explorer is IMO een betere keuze. Die is in iedergeval meer correct qua shape.
    Is het dan geen 3/4 formaat?

Senior Member

Standaard

Oh oke, duidelijk. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of het stickertje er later opgeplakt was, ben niet van plan hem te kopen. Ik ga toch voor een Gibson in natural finish (wel nog even doorsparen...).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten