Mooi setje voor weinig geld en... als ik op de soundfiles van de Highgain Shootout afga die Caliban me gisteren doorgaf, soundgewijs ook niet verkeerd.
MS
Mooi setje voor weinig geld en... als ik op de soundfiles van de Highgain Shootout afga die Caliban me gisteren doorgaf, soundgewijs ook niet verkeerd.
MS
Mijn setup! Staan normaal ook nog een paar pedaaltjes bij, maar daar wordt nog aan gewerkt!
'k Kan d'r maar geen genoeg van krijgen.
Links een Slash kast met V30's (geleend van forumlid WillemDaGuide), bovenop een 1960AX met Greenbacks en onderop m'n nieuwste aanwinst; 1960B met G12-65's uit '79.
Ik had gisteren in de oefenruimte de G12-65's en de Greenbacks kasten even tegelijk aangesloten, maar de 65's werden volledig ondergesneeuwd door de Greenbacks, dus de rest v.d. avond met de 65's gespeeld, wat prima beviel. In de bandmix moet ik hem wel weer wat harder zetten, anders kom ik er niet bovenuit, misschien toch 's een combi V30/65 proberen.
Sorry macwilliams![]()
![]()
![]()
Sja, post je een leuke foto, ben je ineens een patser.
Ik dacht dat jij trouwens een JVM had?
dikke shit hoor die hook amps! Gaat er bij mij ook ooit komen. Prachtig helder geluid. Helemaal icm met een strat.
...kijk macW, zo istie nu dan!! ( weet je nog )![]()
Favorieten/bladwijzers