Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 916 van 1214 EersteEerste ... 4168168669069149159169179189269661016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.151 t/m 9.160 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Ghehe, pedalen zo klein mogelijk maken is cool, totdat daardoor je board ineens te groot is. Gelukkig komt er nog een MicroSynth bij om de ruimte op te vullen!

Wat zijn dat eigenlijk voor een zelfbouwpedalen? Dat koffertje is trouwens echt wel stoer.
    Dat zijn VFX pedaaltjes...

En die kleine behuizingen zien er schattig uit maar met de jacks aan de zijkant zijn ze wel weer erg groot...

Standaard

Wat voor koffertje is het eigenlijk, ziet er handig uit?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Koffertje lag gewoon op zolder, is een afgedankt aktetasje. Heb deze beplakt met velcro, de bodem losgemaakt (zodat deze mee onder het bord klapt bij gebruik, en klaar

Zijn inderdaad VFX-pedalen. Knap dat je het zo klein kunt maken, maar ik vind het maar onhandige dingetjes (staan niet echt stabiel op velcro), heb liever het gewone formaat (zoals de fuzz & splitter), maar die zijn on the way.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    die eh#1 heeft geen stereo uitgang. ik neem aan dat het gewoon is om 2 delay's te hebben. eentje voor achtergrond bv en een andere voor solo's. of om delay's te stacken.
    ik denk eerlijk gezegd ook dat hij het daarvoor gebruikt.
    maar ik heb in het verleden zijn EH#1 geleend (en er zelf uiteindelijk 1 gekocht) om het signaal dat naar 1 van de 2 amps gaat een tiental millisecondes te vertragen. je kunt dit pedaal 100% wet zetten (of kill dry), wat daarvoor nodig is. toen zei marc dat ie dat zelf ook eens ging proberen, dus ik was er benieuwd naar of ie dat had gedaan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Met zo'n setup speel je geen poprock me dunkt?
    Not really nee al is die setup nog niet compleet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willlem Bekijk bericht
    tof bord marc!
    gebruik je die EH#1 nou ook zoals ik dat doe, om een lichte vertraging tussen je 2 amps te hebben (ik kan het niet opmaken uit de volgorde). zonee, waarom 2 verschillende delays? ik neem aan dat die DD3 ook wel kan wat die EH#1 doet?
    thnx. Nee, ik gebruikt die EHX#1 voornamelijk om muren noise mee te maken, delay + feedback voluit en er dan met wah en distortion een zooi partijen inrammen en oneindig door laten gaan. Dan kan ik stemmen terwijl de noisemuur doorgaat, door langzaam de feedback knop terug te draaien kan ik ook fades etc. creeeren. De DD3 is voor de normale delay stukken op cleane intro's of af en toe melodielijnen. De DD3 kan helaas niet oneindig doorgaan met de feedback knop.

Senior Member

Music

board weer eens vernieuwd. de scherpe kijker ziet linksboven op het board de patchbay.

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht

[plaatjes van board]

vanmiddag me even ledig gehouden met het maken van een verhoogje, het beter leggen van kabels... Juist nog de splitter-layout (laten) aanpassen, en nog een EHX microsynth aanschaffen
    Wacht maar William, met die microsynth en een stage tuner heb je straks ook een ego board! (mijn DT-10 heb je al voor 50 euro =P)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willlem Bekijk bericht
    ik denk eerlijk gezegd ook dat hij het daarvoor gebruikt.
    maar ik heb in het verleden zijn EH#1 geleend (en er zelf uiteindelijk 1 gekocht) om het signaal dat naar 1 van de 2 amps gaat een tiental millisecondes te vertragen. je kunt dit pedaal 100% wet zetten (of kill dry), wat daarvoor nodig is. toen zei marc dat ie dat zelf ook eens ging proberen, dus ik was er benieuwd naar of ie dat had gedaan.
    Ik heb het wel eens gedaan hoor toen de andere gitarist er niet was en ik 2 amps ieder aan een kant van de oefenruimte had gezet. Maar nu met Feast heb ik de 2 amps naast elkaar staan en is er ook nog een andere gitarist dus dan hoeft het niet zo erg. Met bivouac gebruik ik alleen de Ampeg V4, dus daar is het ook niet echt nodig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvD. Bekijk bericht
    board weer eens vernieuwd. de scherpe kijker ziet linksboven op het board de patchbay.

waarschijnlijk te vaak gevraagd;, maar wat zijn die pedalen naast je wah?
    en is de 'beep' een buffer of SHO-achtig ding?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten