heeel knap, hoge zelfbouwfactor met die brug enz... super
slide: natuurlijk niet kopen maar zelf maken van een flessehals. Heb ik onlangs ook gedaan en ik gebruik sindsdien alleen nog die slide, klinkt gewoon beter dan de metalen prefabs.
cheers
heeel knap, hoge zelfbouwfactor met die brug enz... super
slide: natuurlijk niet kopen maar zelf maken van een flessehals. Heb ik onlangs ook gedaan en ik gebruik sindsdien alleen nog die slide, klinkt gewoon beter dan de metalen prefabs.
cheers
Gaaf! Mijn gelukwensen!
Ik zie net dat Barno mij de woorden al uit de mond heeft genomen.
Bierflesje, touwtje, spiritus, aansteker, gootsteen met water, wat schuurpapier voor de scherpe randen.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
of een koperen leiding-buis,
werkt ook prima ^^
ik kan nu alleen niet meer douchen![]()
grunge/noise-hippie
Jaaa, leuk! Nee, dat lakken is een hoop gepiel, dat ben ik met je eens.
Mijn website: https://laurentbruning.bandcamp.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/LGuitarB
Gitaarbouwproject: www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=118613
Thanks mannen !
Zo'n flessehals heb ik ook geprobeerd Barno, maar dat is tot nu toe nog geen groot succes geworden. Vermoedelijk moet ik meer flessen leegmaken en blijven proberen
Nog een foto van de headstock. Deze was zopas tussen wal en schip geraakt.
Ik ben nog een beetje aan het stoeien met de snaren. Nu zitten er een D en B snaar op. Ik zal nog een paar combinaties moeten proberen om te kijken wat het beste past.
echt knap gedaan, zou je ook eens iets kunnen opnemen ??![]()
it's better to burn out than to fade away
Geweldig.
Ik voeg me bij de rest: geluidsfragmentjes ...
Ik vind wel na zo'n één politoerjob dat je jezelf nog niet bij de club mag voegen...
Politoeren is een leerproces van veel oefenen en proberen, eens je het te pakken hebt is het heel plezant.
Ik zet altijd klara (klassieke radio post in België, vroeger radio 3) op bij politoeren, op een of ander manier past dat er wel bij ...
Vroeger was er een middag uurtje met enkel barok muziek, i vond dat geweldig, binnen kort is het weer van dat, met de 'fleta', zal eens zien of ik het nog aan kan, klassieke muziek ...
gefeliciteerd, en ik zie je ermee op de bouwersmeeting !i!
s.
Thanks !
Misschien dat ik ooit nog eens de smaak van het politoeren te pakken krijg maar ik wil het niet garanderen. Het is wel een erg tijdrovende klus.
Geluidsfragment? Filmpje? Het komt er vast nog wel maar ik moet eerst maar eens zorgen dat ik een enigszins acceptabel geluid uit dat ding produceer. Daarna nog maar eens kijken hoe dat werkt met die filmpjes.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
@Stijn: ik neem hem in ieder geval mee naar de gitaarbouwersmeeting.
Thanks Wire!
Het meeste hout voor het nieuwe project is al binnen (maple, padouk en wengé). Eigenlijk is dit het oude "Ouray" project want dat heeft even in de ijskast gestaan maar daar ga ik nu weer volop mee aan de slag (tenminste als het weer het toelaat want ik heb geen kachel in m'n "hok")
Favorieten/bladwijzers